بالاترین رنک ممکن در The Division کسب شد!

همیشه در عناوین آنلاین و چند نفره، گیمرهایی که لول (رنک) بالایی دارند، حس قدرت و برتری نسبت به سایر گیمرها داشته اند. رنک در چنین عناوینی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. حال اگر هزاران گیمر مشغول تجربه بازی ای مانند Tom Clancy's The Division باشند، صد در صد امتیاز و رنک مهم ترقی می شود. بدون شک گیمری که بیشترین ساعت خود را صرف تجربه بازی کرده باشد، دارای امتیاز و رنک بیشتری نیز خواهد بود. مدتی پیش کمپانی یوبی سافت در وب سایت رسمی بازی دیویژن اعلام کرد که بازیکنی به نام Chaos 3SK در بخش دارک زون (Dark Zone) توانسته به رنک ۹۹ برسد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بالاترین رنک ممکن در The Division کسب شد!

رنک در چنین عناوینی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. حال اگر هزاران گیمر مشغول تجربه بازی ای مانند Tom Clancy's The Division باشند، صد در صد امتیاز و رنک مهم ترقی می شود. بدون شک گیمری که بیشترین ساعت خود را صرف تجربه بازی کرده باشد، دارای امتیاز و رنک بیشتری نیز خواهد بود. مدتی پیش کمپانی یوبی سافت در وب سایت رسمی بازی دیویژن اعلام کرد که بازیکنی به نام Chaos 3SK در بخش دارک زون (Dark Zone) توانسته به رنک ۹۹ برسد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، کمپانی نامدار یوبی سافت، سازنده عنوان Tom Clancy's The Division، در وب سایت رسمی بازی اعلام کرد که کاربر Chaos 3SK در بازی دیویژن به لول (Level) 99 رسیده و او اولین گیمری در جهان است که توانسته به چنین رنکی برسد.

همچنین کمپانی فرانسوی یوبی سافت تصویری از وضعیت شخصیت این گیمر در وب سایت بازی منتشر کرده است که در زیر می توانید آن را مشاهده کنید.

http://static2.gamespot.com/uploads/scale_super/1179/11799911/3023901-legendary.jpg

کمپانی مشهور یوبی سافت در این خصوص گفت:

پس از ۱۳۰ ساعت بازی کردن، او رکورد را از آن خود کرد و خود را به عنوان اولین گیمری که تنها درعرض یک هفته پس از انتشار بازی Tom Clancy's The Division، توانسته به رنک ۹۹ برسد، به جهانیان معرفی کند. (رنک ۹۹ بالاترین رنک در این بازی می باشد)

جالب اینجاست که کاربر Chaos 3SK دقیقا پس از گذشت ۴۱ ثانیه از آنلاین شدن سرورهای بازی Tom Clancy's The Division، شروع به بازی کرده و تا به امروز بیش از ۱۳۰ ساعت مشغول تجربه این عنوان بوده است. ایشان در انجمن تخصصی ردیت (Reddit) نوشته است:

از خودم بخاطر این سخت کوشی و تلاش بی وقفه، تشکر می کنم! در طول این مدت به من خیلی خوش گذشته و خوشبختانه هنوز هم می گذرد! اگر شما هم مشتاق هستید که بدانید چگونه این اتفاق افتاده، باید عرض کنم که من از موتور و روش افزایش امتیاز (XP) استفاده کردم. آخرین بار من در رنک ۹۳ کشته شدم و به خاطر همین ۸۵۰۰۰ امتیاز مود دارک زون (DZ) را از دست دادم.

لازم است بدانید که بالاترین لول و رنک کل بازی Tom Clancy's The Division، رنک ۳۰ می باشد که کاربر Chaos 3SK به عنوان اولین گیمر توانسته به این لول برسد. (رنک ۹۹ مخصوص مود دارک زون می باشد)

Chaos 3SK و دیگر کاربران و گیمرهای بازی دیویژن دیگر لازم نیست برای دریافت اطلاعات در رابطه با محتوای جدید بازی Tom Clancy's The Division صبر کنند. کمپانی یوبی سافت در ماه آینده میلادی (آپریل) و ماه می سال میلادی جاری بروز رسانی های رایگانی را منتشر خواهد کرد که تمام گیمرها به این بروز رسانی دسترسی خواهند داشت. محتواهای دیگری به صورت پولی (بسته های الحاقی) در تابستان سال ۱۳۹۵ عرضه می شود.

علاوه بر این، مدتی پیش عنوان Tom Clancy's The Division توانست رکورد پرفروش ترین بازی تاریخ (فرانچایز جدید) در هفته اول را بکشند و خود را در جایگاه عنوان Destiny (پرفروش ترین بازی سابق تاریخ)، قرار دهد. این بازی در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۱۸ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ بر روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن و همچنین کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما گیمرها و طرفداران این بازی می توانید از فروشگاه های یوبی پلی، ایکس باکس لایو، استیم و پلی استیشن نسخه استاندارد و معمولی این عنوان را با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار خریداری کنید.

یوبی سافت از نسخه سیزن پس بازی Tom Clancy's The Division نیز رونمایی کرده است. بر اساس خبرگزاری های منابع معتبر خارجی، این بازی در مجموع سه بسته الحاقی به نام های Underground، Survival و Last Stand دارد که بیشتر مربوط به بخش مولتی پلیر (چند نفره) بازی است. اولین بسته الحاقی این بازی در ماه ژوئن عرضه خواهد شد. قیمت سیزن پس این عنوان خارق العاده، ۲۹٫۹۹ دلار اعلام شده است.

در پایان این خبر، دیدگاه شما درباره کسب بالاترین رنک ممکن بازی The Division تنها در عرض یک هفته پس از انتشار بازی چیست؟ آیا شما هم مشغول تجربه این عنوان هستید؟ امتیاز و لول شما در بازی دیویژن چقدر است؟ نظرات و دیدگاه های شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر