اطلاعات جدیدی از Season Pass بازی The Division منتشر شد

این روزها اطلاعات زیادی از بازی بی نظیر و مورد انتظار Tom Clancy’s The Division توسط کمپانی یوبی سافت منتشر می شود. همان طور که اطلاع دارید در حال حاضر بسیاری از گیمرها در سراسر جهان مشغول تجربه نسخه بتای این عنوان خارق العاده هستند. به تازگی کمپانی یوبی سافت اطلاعات جدیدی Season Pass این عنوان منتشر کرد. در کنار این اطلاعات منتشر شده، کمپانی یوبی سافت قول عرضه بسته های الحاقی به صورت رایگان را به گیمرها و کاربران داد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه بزرگ کلیک باشید.

اطلاعات جدیدی از Season Pass بازی The Division منتشر شد

به تازگی کمپانی یوبی سافت اطلاعات جدیدی Season Pass این عنوان منتشر کرد. در کنار این اطلاعات منتشر شده، کمپانی یوبی سافت قول عرضه بسته های الحاقی به صورت رایگان را به گیمرها و کاربران داد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه بزرگ کلیک باشید.

به گزارش کلیک، عنوان Tom Clancy's The Division مانند بسیاری از بازی های بزرگ AAA شامل season pass خواهد بود. سیزن پس بازی Tom Clancy's The Division به گیمرهای این عنوان دی ال سی ها، نقشه ها، سلاح ها و... به بازی اضافه می کند تا لذت تجربه این بازی بیشتر از گذشته شود. تا به امروز اطلاعاتی در خصوص سیزن پس بازی Tom Clancy's The Division منتشر نشده بود و کمپانی یوبی سافت مدتی پیش اولین اطلاعات و جزئیات از این بسته را منتشر کرد.

کمپانی بزرگ یوبی سافت در بیانیه ای اعلام کرد:

اولین بسته الحاقی بازی، Underground نام دارد. این بسته الحاقی مربوط به بخش مولتی پلیر بازی خواهد بود که در این بسته ماموریت های جدیدی به بازی اضافه می شود و گیمرها می توانند با دوستان خود به انجام این ماموریت ها بپردازند. تمامی این ماموریت ها در شهر نیویورک خواهند بود و کاربران را به اعماق این شهر به آشوب کشیده شده، می برد.

دومین بسته الحاقی بازی، Survival نام دارد. در این بسته الحاقی گیمرها و کاربران در زیر آتش دشمن قرار خواهند گرفت و باید برای بقا تلاش کنند و با دشمنان خود به مبارزه بپردازند. کمپانی یوبی سافت ادعا می کند که درجه سختی این بسته الحاقی به حدی زیاد خواهد بود که گیمرهای حرفه ای نیز به چالش کشیده خواهند شد.

سومین بسته الحاقی بازی نیز Last Stand نام دارد. متاسفانه کمپانی یوبی سافت اطلاعات خاصی از این بسته الحاقی منتشر نکرد و تنها نام این بسته را در اختیار گیمرها قرار داد.

همان طور که در بالا اشاره کردیم، کمپانی یوبی سافت علاوه بر عرضه این بسته های الحاقی به صورت پولی، بروز رسانی ها و قابلیت های جدیدی را به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار خواهد داد تا گیمرهایی که قصد خرید این بسته های الحاقی را ندارند، از ماموریت ها اضافه و قابلیت های جدید محروم نشوند. بر اساس اطلاعات منتشر شده در منابع معتبر خارجی، کمپانی یوبی سافت چندین بروز رسانی برای بازی Tom Clancy's The Division منتشر خواهد کرد که این بروز رسانی ها، ماموریت های جدید و تیمی ای به بازی اضافه می کنند. این بروز رسانی ها بیشتر برای بخش مولتی پلیر (چند نفره) بازی منتشر خواهند شد تا کاربران و گیمرها را به چالش بکشد و در صورت موفقیت و برد یک تیم، جوایزی از قبیل سلاح، زره و... به شخص یا تیم برنده شده اهدا خواهد شد.

کمپانی یوبی سافت تمامی این بسته های الحاقی و بروز رسانی ها را فقط برای لذت هر چه بیشتر گیمرها از بازی Tom Clancy's The Division منتشر می کند تا داستان بازی مراحل آن خسته کننده به نظر نرسند. در هر صورت اگر شما یکی از طرفداران بازی Tom Clancy's The Division هستید و علاقه دارید که تمامی بسته های الحاقی این عنوان را خریداری کنید، بهترین پیشنهاد، خرید season pass این عنوان است چرا که با خرید این بسته می توانید تمامی بروز رسانی ها، بسته های الحاقی و... را به صورت رایگان دریافت کنید و در غیر این صورت باید هر بسته الحاقی را به صورت پولی خریداری کنید. متاسفانه شرکت یوبی سافت هنوز قیمت season pass این عنوان را مشخص نکرده است.

همان طور که می دانید، مدتی پیش کمپانی یوبی سافت قول عرضه نسخه بتای بازی The Division را به کاربران و طرفداران خود داد. سرانجام طبق خبرگزاری ها، نسخه بتای بازی The Division از تاریخ ۲۸ ژانویه سال میلادی جاری (مصادف با ۸ بهمن ماه سال ۱۳۹۴) بر روی ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی قابل بازی است. همچنین نسخه بتای پلتفرم پلی استیشن ۴ از تاریخ ۲۹ ژانویه مصادف با ۹ بهمن ماه قابل دسترس می باشد. نسخه های بتای این بازی تا تاریخ ۳۱ ژانویه مصادف با ۱۱ بهمن ماه سال جاری قابل دسترس خواهند بود و پس از آن باید منتظر عرضه نسخه نهایی این بازی باشیم. پس فرصت را از دست ندهید و اکنون این نسخه را تجربه کنید. برای نحوه تجربه نسخه بتای این بازی به صورت رایگان، اینجا کلیک کنید.

داستان بازی مربوط به شیوع یک ویروس خطرناک در شهر بزرگ نیویورک است. این ویروس که به کمک پول در میان مردم منتقل می شود، کل شهر نیویورک را به آشوب کشانده است. همچنین در روز جمعه سیاه، زمانی که مردم برای خرید هدایای کریسمس به فروشگاه ها مراجعه می کنند، پول های زیادی را رد و بدل می کنند و در واقع جمعه سیاه بزرگترین روز رد و بدل پول در کشور آمریکا محسوب می شود. بنابراین این ویروس خطرناک در جمعه سیاه کل شهر را فرا می گیرد و زیبایی سال نو را از تمام مردم می گیرد. شما به کمک دوستانتان در نقش یک سرباز وظیفه دارید که شهر نیوروک را از فاجعه نجات دهید و نظم را در این شهر برقرار کنید.

بازی بی نظیر Tom Clancy's The Division در حال حاضر تنوسط کمپانی Ubisoft Massive و استودیوی Red Storm Entertainment در حال ساخت است. متاسفانه این بازی قرار بود در سال گذشته عرضه شود اما به دلایل های مختلف این بازی با تاخیر منتشر خواهد شد. بنا به اطلاعات منتشر شده، بازی Tom Clancy's The Division در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۱۸ اسنفد ماه سال ۱۳۹۴ برای کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن و همچنین کامیپوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با سیزن پس و بسته های الحاقی بازی Tom Clancy's The Division چیست؟ آیا شما سیزن پس بازی Tom Clancy's The Division را خریداری خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Attack of the Fanboy

ارسال نظر