در سایت The Division نقشه هایی مشابه گوگل مپ اضافه شدند

یکی از مورد انتظارترین بازی های سال جاری میلادی، بازی بی نظیر Tom Clancy’s The Division است که هم اکنون توسط کمپانی یوبی سافت در حال توسعه می باشد. اخیرا کمپانی یوبی سافت و استودیوی سازنده این بازی در وب سایت رسمی بازی The Division یک قابلیت جالبی را اضافه کردند. این قابلیت به کاربران و طرفداران این بازی اجازه می دهد که مانند نقشه های گوگل مپ در شهر نیویورک به گشت و گذار بپردازند. البته تفاوت این نقشه با نقشه گوگل در این است که شما در شهر به آشوب کشیده شده نیویورک به گشت و گذار خواهید پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

در سایت The Division نقشه هایی مشابه گوگل مپ اضافه شدند

اخیرا کمپانی یوبی سافت و استودیوی سازنده این بازی در وب سایت رسمی بازی The Division یک قابلیت جالبی را اضافه کردند. این قابلیت به کاربران و طرفداران این بازی اجازه می دهد که مانند نقشه های گوگل مپ در شهر نیویورک به گشت و گذار بپردازند. البته تفاوت این نقشه با نقشه گوگل در این است که شما در شهر به آشوب کشیده شده نیویورک به گشت و گذار خواهید پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، به تازگی سازندگان بازی Tom Clancy's The Division در وب سایت رسمی این بازی قابلیت جالبی را به وب سایت اضافه کرده اند که کاربران می توانید در شهر آلوده نیویورک به کمک تصاویر 360 درجه ای به گشت و گذار بپردازند و از حال و هوای این شهر با خبر شوند و اطلاعات زیادی را از این بازی به دست بیاورند. این تصاویر و نقشه ها دقیقا مانند قابلیت Street View کمپانی گوگل هستند که تصاویری به صورت 360 درجه ای در اختیار کاربران قرار داده اند.

پس از اضافه شدن این قابلیت، کمپانی یوبی سافت در بلاگ رسمی خود در خصوص این قابلیت اطلاعات بیشتری را منتشر کرد. بنا به ادعای کمپانی یوبی سافت، این نقشه ها دید 360 درجه ای از خیابان های منتهن شهر نیویورک دارند و کاربران با کلیک بر روی نقاط مورد دلخواه می توانند اطلاعات بیشتری از آن محیط و سلاح های بازی به دست آورند.

البته لازم است بدانید که کیفیت و عمق این نقشه ها و تصاویر همانند نقشه های گوگل مپ نیستند و حتی منطقه بروکلین شهر نیویورک را نیز شامل نمی شود، اما با این حال این نقشه ها می توانند برای کاربران و علاقه مندان به بازی Tom Clancy's The Division جالب به نظر برسند و اطلاعات بیشتری قبل از انتشار نسخه نهایی بازی در اختیار گیمرها قرار دهند. در هر صورت این قابلیت بهتر از انتشار چند تصویر جدید از بازی Tom Clancy's The Division است.

همان طور که اطلاع دارید، کمپانی یوبی سافت در این هفته نسخه بتای بازی Tom Clancy's The Division را در اختیار گیمرها و طرفداران قرار می دهد و شما می توانید این نسخه را تجربه کنید. علاوه بر این، اگر شما نگران دانلود بازی هستید، نگران نباشید! کمپانی یوبی سافت ۴۸ ساعت قبل از شروع و باز شدن سرورهای نسخه بتای این بازی، بازی Tom Clancy's The Division را به صورت Pre Load برای دانلود قرار می دهد تا گیمرها در ثانیه های اولیه باز شدن سرورها، مشغول به تجربه این بازی شوند و دیگر در آن زمان وقت خود را صرف دانلود این بازی نکند. لازم به ذکر است که نسخه بتای بازی Tom Clancy's The Division حدود ۲۶ گیگابایت است.

همچنین چند روز پیش کمپانی یوبی سافت به صورت رسمی سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی و همچنین کارت گرافیک های پشتیبانی شده بازی Tom Clancy's The Division را مشخص کرد. برای مشاهده سیستم ها و متن کامل خبر اینجا کلیک کنید.

جمعه سیاه نیوروک بسیار شلوغ می شود! همه مردم برای خرید وسایل جدید به بیرون و بازار می روند و این فرصت زمینه را برای شیوع یک بیماری فراهم می کند. بازی بی نظیر Tom Clancy's The Division توسط کمپانی Ubisoft Massive و استودیوی Red Storm Entertainment در حال ساخت می باشد. داستان بازی از روز جمعه سیاه شروع می شود. بیماری ای که کل نیوروک را فرا گرفته و کل شهر را به آشوب کشیده است. شما در نقش یک سرباز وظیفه دارید که شهر نیوروک را از فاجعه نجات دهید و نظم را در این شهر برقرار کنید. متاسفانه این بازی قرار بود در سال گذشته عرضه شود اما به دلایل های مختلف این بازی با تاخیر منتشر خواهد شد. بنا به اطلاعات منتشر شده، بازی Tom Clancy's The Division در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۱۸ اسنفد ماه سال ۱۳۹۴ برای کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن و همچنین کامیپوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

در انتها خبر، دیدگاه شما در خصوص اضافه شدن نقشه مشابه گوگل مپ در سایت Tom Clancy's The Division چیست؟ آیا شما برای مشاهده شهر باشکوه نیویورک البته پس از شیوع ویروس و آشوب به وب سایت The Division مراجعه کرده اید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر