بازی The Elder Scrolls: Legends تا سال 2016 تاخیر خورد

در نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی جاری کمپانی Bethesda از عنوان جدیدی با نام The Elder Scrolls: Legends رونمایی کرد. در زمان معرفی این بازی، استودیوی بتسدا اعلام کرد که این بازی در سال 2015 به صورت رسمی منتشر خواهد شد.

بازی The Elder Scrolls: Legends تا سال 2016 تاخیر خورد

به گزارش کلیک ، به تازگی خبرهای جدیدی در فضای مجازی به گوش می رسند که بنا به این خبرها، بازی The Elder Scrolls: Legends تا سال 2016 تاخیر خورد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

متاسفانه این خبر به صورت رسمی توسط کمپانی Bethesda منتشر شد و بنا به گفته این کمپانی، بازی The Elder Scrolls: Legends در تاریخ نامشخصی از سال آینده میلادی برای کامپیوترهای شخصی سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و سیستم عامل iOS منتشر خواهد شد.

کمپانی Bethesda در نمایشگاه E3 2015 قوی ظاهر شد و در کنفرانس این کمپانی شاهد معرفی بازی های بزرگی مانند DOOM, Dishonored 2, Fallout 4, و حتی نسخه تلفن هوشمند mobile spin-off Fallout Shelterبودیم. در کنار این عنوان، این کمپانی از بازی The Elder Scrolls: Legends نیز رونمایی کرد.

شایان به ذکر است که بازی The Elder Scrolls: Legends به صورت رایگان منتشر خواهد شد. این بازی که قسمت جدیدی از فرانچایز محبوب The Elder Scrolls است قرار بود شبیه بازی Hearthstone-like CCG باشد و در سال 2015 برای کامپیوترهای شخصی و تلفن های هوشمند عرضه شود.

متاسفانه این اتفاق رخ نخواهد افتاد چرا که مدتی پیش یکی از کارمندان استودیوی Bethesda، آقای Pete Hines، در شبکه اجتماعی توییتر خبر تاخیر خوردن این بازی را منتشر کرد. ایشان در شبکه توییتر نوشت:

"من فکر می کنم که بهتر است بگوییم بازی The Elder Scrolls: Legends تا 15 روز دیگر منتشر نخواهد شد."

ایشان در ادامه صحبت های خود اضافه کرد که مراحل ساخت و روند پیشرفت بازی The Elder Scrolls: Legends به خوبی پیش می رود. ایشان اظهار امیدواری کرد و اعلام کرد که گیمرها و کاربران از بازی The Elder Scrolls: Legends نهایت لزت را خواهند برد.

متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی The Elder Scrolls: Legends توسط کمپانی بتسدا مشخص نشده است. اگر شما بی صبرانه منتشر انتشار این بازی رایگان و کارتی هستید، نگران نباشید! می توان از صحبت های آقای Pete Hines متوجه شد که این تاخیر بسیار طولانی مدت نخواهد بود و در اوایل سال 2016 شاهد عرضه این بازی باشیم.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما منتظر عرضه بازی The Elder Scrolls: Legends بودید؟ تمامی دیدگاه ها و نظرات خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: وبسایتVG247

ارسال نظر