بازی The Evil Within 2 فاش شد

کمتر از چند دقیقه دیگر مراسم E3 2017 برگزار می شود. در این راستا اخبار و شایعه های زیادی پیرامون حضور بازی های رایانه ای در سایت های خبری منتشر می شود.

بازی The Evil Within 2 فاش شد

به گزارش کلیک، شبکه اجتماعی Reddit خبر از حضور بازی The Evil Within 2 در کنفرانس Bethesda را می دهد. گروهی از کاربران سایت Reddit و NeoGaf گزارشی از معرفی بازی The Evil Within 2 در کنفرانس Bethesda را داده اند. در بخش PS4 سایت Reddit تبلیغاتی به صورت رندوم ظاهر می شود که حاوی متن هایی از این قبیل است: "بتسدا شما را باره دیگر به کابوس باز می گرداند آیا آماده هستید که با این کابوس مواجه شوید؟ بازی The Evil Within 2 هم اکنون برای پیش خرید موجود است. اینبار چگونه از کابوس بیرون خواهید آمد؟" اگر صفحه مربوط به بخش تبلیغات PS4 در سایت Reddit را مجددا بارگذاری کنید با متن دیگری در رابطه با بازی The Evil Within 2 مواجه می شوید: "بازی The Evil Within 2ساخته استاد تعلیق و وحشت صنعت بازی های رایانه ای یعنی شینجی میکامی است این عنوان را از دست ندهید و همین حالا پیش خرید کنید." با کلیک بر روی این تبلیغات کاربر به صورت خودکار به سایت اصلی بازی یعنی TheEvilWithin.com می رود ولی در سایت فعلا خبری از پیش خرید بازی نیست.

کنفرانس خبری کمپانی Bethesda فردا صبح ساعت ۸:۳۰ به وقت تهران در نمایشگاه E3 برگذار خواهد شد. به احتمال بسیار زیاد بازی The Evil Within 2 شاهکار بعدی استاد شینجی میکامی در این کنفرانس خبری معرفی شود.

ارسال نظر