پنل جلویی گلکسی اس 7 با تغییرات جزئی همراه می‌شود

به تازگی تصاویری جدید از پنل جلویی گوشی هوشمند گلکسی اس 7 سامسونگ منتشر شده که ظاهرا از ایجاد تغییرات جزئی در ساختار این محصول خبر می‌دهد. به گزارش کلیک، پیش از این گفته شده بود که گلکسی اس 7 سامسونگ از نظر سبک طراحی نسبت به گلکسی اس 6 تفاوت‌های چندانی را به همراه نخواهد داشت و به نوعی سبک طراحی این دو گوشی یکسان خواهد بود. حال و بر اساس تازه‌ترین تصاویر ارائه شده، مجددا صحت این خبر به تایید رسیده است، اما با این وجود چند تغییر جزئی در تصاویر جدید منتشر شده قابل مشاهده است که به ذکر آن‌ها خواهیم پرداخت.

پنل جلویی گلکسی اس 7 با تغییرات جزئی همراه می‌شود

به گزارش کلیک، پیش از این گفته شده بود که گلکسی اس 7 سامسونگ از نظر سبک طراحی نسبت به گلکسی اس 6 تفاوت‌های چندانی را به همراه نخواهد داشت و به نوعی سبک طراحی این دو گوشی یکسان خواهد بود. حال و بر اساس تازه‌ترین تصاویر ارائه شده، مجددا صحت این خبر به تایید رسیده است، اما با این وجود چند تغییر جزئی در تصاویر جدید منتشر شده قابل مشاهده است که به ذکر آن‌ها خواهیم پرداخت.

در تصاویر جدید به دست آمده که احتمالا مربوط به پنل جلویی گوشی هوشمند گلکسی اس 7 سامسونگ هستند، کاملا مشخص است که دکمه‌ی Home دستگاه نسبت به نسخه‌های پیشین آن بلندتر در نظر گرفته شده و از ضخامت آن کاسته شده است. همچنین اگر دقت کرده باشید، حتما متوجه شده‌اید که در این پنل محل قرارگیری سنسورهای پنل جلویی دستگاه به سمت راست آن منتقل شده است. این موضوع در حالیست که سامسونگ در طراحی گلکسی اس 6 خود سنسورهای پنل جلویی دستگاه در بخش سمت چپ آن تعبیه کرده بود.

1

بنا به گزارشاتی که تاکنون به دست آمده، پیش بینی می‌شود که گوشی هوشمند گلکسی اس 7 سامسونگ به طور رسمی در روز بیست و یکم ماه فوریه و در رویداد Unpacked 2016 سامسونگ رونمایی شود. این رویداد دقیقا یک روز قبل از برپایی کنگره‌ی جهانی موبایل 2016 یا همان رویداد MWC 2016 اجرا خواهد شد. ظاهرا گلکسی اس 7 سامسونگ از صفحه نمایشی 5.2 اینچی با ضووح تصویر 1440 در 2560 پیکسل بهره‌مند می‌شود . رم آن 4 گیگابایتی بوده و حافظه‌ی داخلی پیش فرض دستگاه ظرفیت‌های احتمالی 32 و 64 گیگابایتی را ارائه می‌کند. چندی پیش اخباری در رابطه با احتمال بهره‌مندی این گوشی از قابلیت پشتیبانی رم میکرو اس دی (Micro SD) نیز منتشر شده بود. دوربین اصلی گلکسی اس 7 احتمالا از سنسوری 20 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن هم اسنپدراگون 820 کوالکام (در بازارهای ایالات متحده و چین) و تراشه‌ی اگزینوس 8890 سامسونگ (در سایز بازارهای جهانی) خواهد بود.

همچنین اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش اخبار و شایعات زیادی در رابطه با احتمالا بهره‌مند شدن گلکسی اس 7 سامسونگ از اسکنر عنبیه چشم نیز منتشر شده بود. اما با توجه به تصاویری که امروز فاش شدند، مطمئنا احتمال بهره‌مندی گلکسی اس 7 از اسکنر عبینه چشم کاربر بسیار کمرنگ‌تر خواهد شد. چرا که اگر این گوشی به اسکنر عنبیه چشم مجهز شود، بدون تردید دیگر دکمه‌ی Home و اسکنر اثر انشگت کاربر در آن تعبیه نخواهد شد. نظر شما در این رابطه چگونه است؟ آیا این احتمال وجود دارد که سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی اس 7 را هم به دکمه‌ی Home مجهز کرده و هم اسکنر عنبیه چشم را در آن به کار بگیرد؟

2

منبع: phonearena

ارسال نظر