دوربین سلفی گلکسی S21 جذاب‌تر می‌شود

رسانه کلیک - به نظر می‌رسد سامسونگ برای دوربین سلفی گوشی گلکسی S21 برنامه هایی دارد. یک شایعه می‌گوید سامسونگ قصد دارد از یک سنسور بزرگ و تثبیت کننده تصویر نوری بالقوه (OIS) که بر بهبود کیفیت تصاویر متمرکز است استفاده کند.

دوربین سلفی گلکسی S21 جذاب‌تر می‌شود

براساس این شایعه دو گزینه احتمالی در حال بررسی است؛ اول استفاده از سنسور بزرگ 1/2 اینچی با OIS است. این مدل خیلی بزرگنر از سنسورهای استفاده شده در گلکسی S20 و +S20 با 1/3.2 اینچ است. حتی این از سنسور 40 مگاپیکسلی گلکسی S20 Ultra با 1/2.65 خواهد بود.

گزینه دیگر استفاده از تنها از OIS خواهد بود که از یک سنسور کوچکتر 1/2.55 اینچی استفاده می کند. دوربین های اصلی گلکسی S10 و آیفون 11 پرو از این سنسورها استفاده می‌کنند.

دوربین سلفی هر دو گزینه برای عکاسی در نور کم مفید است و فقط سنسورهای بزرگتر نور بیشتری را جذب می کند؛ همچنین OIS اجازه می دهد سرعت شاتر سریع‌تر از لرزش دست باشد. نکته دیگر قابل ملاحظه در استفاده از این سنوسرها، ابعاد فیزیکی آن‌هاست. زیرا گوشی های جدید نازک و درای نمایشگرهای تمام صفحه هستند.

براساس این شایعه استفاده از این دوربین ها به خانواده سری گلکسی S محدود نمی‌شود و به احتمال زیاد در سری A گلکسی نیز از آن استفاده می‌شود.

این فناوری جدید نیست، اما حالت فوکوس اتوماتیک در دوربین های سلفی گلکسی S21 می‌تواند جذاب باشد. همچنین استفاده از تثبیت کننده تصویر نوری بالقوه (OIS) فقط در دوربین‌های چند گوشی یافت می‌شود.

ارسال نظر