The Last of Us 2 رسما معرفی شد

سرانجام انتظارات به پایان رسید و کمپانی مشهور سونی در مراسم بزرگ PlayStation Experience سال میلادی جاری (۲۰۱۶)، به صورت رسمی از بازی بی نظیر و مورد انتظار The Last of Us 2 رونمایی کرد. این شرکت ژاپنی در طی این رویداد، با انتشار یک ویدیو از نسخه دوم بازی آخرین ما، ضمن تایید رسمی این نسخه، بازیکنان و طرفداران را برای عرضه این عنوان مشتاق تر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

The Last of Us 2 رسما معرفی شد

این شرکت ژاپنی در طی این رویداد، با انتشار یک ویدیو از نسخه دوم بازی آخرین ما، ضمن تایید رسمی این نسخه، بازیکنان و طرفداران را برای عرضه این عنوان مشتاق تر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، بر هیچ کس پوشیده نیست که تمامی آثار و عناوین ویدیویی استودیوی ناتی داگ حرفی برای گفتن ندارند و جز شاهکارهای بازی سازی به شمار می روند. آخرین اثر این استودیوی خارق العاده، عنوان ویدیویی Uncharted 4: A Thief's End می باشد که توانست تمامی انتظارات منتقدان و علاقه مندان را برآورده کند و در نهایت، فروش خود را به رقم های بالایی برساند و جز موفق ترین بازی های ناتی داگ شناخته شود. اما بازی آنچارتد ۴ تنها بازی ای نیست که عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت چرا که در سال ۲۰۱۳، این استودیوی با همکاری بخش سرگرمی کمپانی سونی، بازی ویدیویی ای را تحت عنوان The Last of Us برای کنسول پلی استیشن ۳ عرضه کردند و شاهد موفقیت چشم گیر آن بودیم.

داستان غنی و درگیرکننده بازی The Last of Us، بازیکنان زیادی را به سمت این فرانچایز جدید کشاند. از آنجا که این عنوان ویدیویی به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۳ عرضه شد، میزان فروش کنسول نسل هفتم سونی نیز افزایش یافت و سود زیادی نسیب این شرکت شد. موفقیت روز افزون بازی آخرین ما و رشد بازیکنان آن، باعث شد تا نسخه ریمستر (بازسازی شده) بازی برای کنسول نسل هشتم سونی (پلی استیشن ۴) منتشر شود تا محیط بازی با جزئیات و گرافیک بهتری در اختیار طرفداران قرار گیرد.

همان طور که اطلاع دارید، کمپانی سونی در روز ۳ دسامبر سال ۲۰۱۶ (مصادف با ۱۳ آذر ماه) رویداد اختصاصی خود را تحت عنوان PlayStation Experience در شهر کالیفرنیا ایالات متحده آمریکا برگزار کرد. قبل از برگزاری این رویداد، اطلاعات زیادی در خصوص برنامه های سونی در دسترس نبود و از اتفاقات آن اطلاع زیادی نداشتیم. پس از برگزاری مراسم، کمپانی ژاپنی سونی از بازی های جدید کنسول پلی استیشن ۴ و هدست واقعیت مجازی PlayStation رونمایی کرد. کم کم به اواخر این مراسم نزدیک می شدیم و متاسفانه هیچ خبری از نسخه دوم بازی The Last of Us 2 نبود! ناگهان تمام چراغ ها خاموش شدند و بر روی صحنه، تریلری به نمایش گذاشته شد. با گذشت چند ثانیه از این ویدیو، شاهد گیتار زدن دختر بچه ای بودیم که شباهت زیادی به شخصیت الی در بازی The Last of Us داشت!

در این ویدیو، الی (Ellie) در حال آواز خوانی و گیتار زدن می باشد و شخصیت دوست داشتنی جوئل (Joel) نیز در خانه ای مملو از زامبی ها، در حال قدم زدن است. در همین لحظه کمپانی سونی به صورت رسمی بازی The Last of Us 2 را معرفی و همه طرفداران این فرانچایز را شگفت زده کرد. در پایان ویدیو مشخص شد که نسخه دوم بازی آخرین ما تحت عنوان The Last of Us Part II برای کنسول پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۴ پرو عرضه می شود که وقایع آن، چند سال پس از نسخه اول بازی رخ داده و دو شخصیت الی و جوئل بزرگ تر از همیشه به نظر می رسند.

جهت مشاهده تریلر رسمی بازی The Last of Us Part II، به وب سایت کلیک تی وی مراجعه فرمایید و یا بر روی این نوشته کلیک کنید .

the-last-of-us-part-ii-screen-shot

با توجه به میزان محبوبیت این مجموعه و امکان رشد درآمد دو کمپانی ناتی داگ و سونی، عرضه نسخه دوم بازی The Last of Us کار چندان عجیبی به نظر نمی رسد. این روزها بسیاری از ناشران به علت افزایش درآمد خود، تمامی عناوین ویدیویی خود را در قالب مجموعه (فرانچایز) ادامه می دهند. البته ناگفته نماند که پس از عرضه بازی Uncharted 4: A Thief's End، استودیوی ناتی داگ اعلام کرد که ضمن پشتیبانی از بازی آنچارتد ۴ و ساخت بسته های الحاقی، پروژه جدیدی را آغاز کرده است. پس از اعلام این خبر، کمپانی سونی نیز دست به کار شد و خبر ساخت بازی The Last of Us 2 را تایید کرد؛ اما تا به امروز، هیچ جزئیات رسمی ای در خصوص این بازی مورد انتظار در فضای مجازی مشاهده نشد تا اینکه در رویداد بزرگ PlayStation Experience 2016، این عنوان به صورت معرفی شد.

متاسفانه هنوز هیچ تاریخ انتشاری برای بازی مهیج The Last of Us Part II مشخص نشده است. بزودی جزئیات بیشتری از داستان، گیم پلی، شخصیت ها و... توسط سازندگان منتشر می شود. همانند همیشه، رسانه کلیک در صورت انتشار اطلاعات جدید پیرامون این بازی، شما را مطلع خواهد ساخت. همراه ما باشید...

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه دوم بازی The Last of Us چیست؟ آیا شما منتظر رونمایی نسخه دوم بازی آخرین ما در رویداد PlayStation Experience 2016 بودید؟ به نظر شما، این عنوان در چه تاریخی عرضه می شود؟ تریلر منتشر شده از این عنوان ویدیویی را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر