بازی The Last of Us Remastered را با گرافیک بالاتری تجربه کنید!

رسانه کلیک - استودیوی «ناتی داگ» با انتشار بروز رسان جدید برای عنوان بی نظیر The Last of Us Remastered باعث بهبود و افزایش گرافیک بازی بر روی کنسول پلی استیشن ۴ پرو شد.

بازی The Last of Us Remastered را با گرافیک بالاتری تجربه کنید!

بدون شک بازی The Last of Us یکی از بهترین عناوین ویدیویی نسل هفتم کنسول ها به شمار می رود که استودیوی «ناتی داگ» با ساخت و توسعه هنرمندانه بازی، تمامی مهارت خود را به نمایش گذاشت. به دلیل رشد روز افزون محبوبیت و بازخوردهای مثبت بازیکنان، سونی و «ناتی داگ» با همکاری یکدیگر دست به ساخت نسخه بازسازی شده بازی زدند تا کاربران کنسول پلی استیشن ۴ نیز از تجربه بازی «آخرین ما» محروم نمانند.

حال با توجه به عرضه کنسول میان نسلی جدید شرکت سونی یعنی پلی استیشن ۴ پرو، به نظر می رسد بازی The Last of Us Remastered به همین آسانی ها فراموش نمی شود! این بار بازی «آخرین ما» پا به کنسول PlayStation 4 Pro نیز گذاشت؛ به طوری که چندی پیش سازندگان با انتشار بروز رسان اختصاصی شماره ۱٫۰۹، عملکرد این عنوان شوتر ماجراجویی سوم شخص را بر روی این دستگاه (پلی استیشن ۴ پرو) بهبود بخشیده و گرافیک بصری محیط و شخصیت های آن را افزایش دادند.

بنابراین، کاربران و دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ پرو و تلویزیون های ۴K و HDR از این پس می توانند تجربه بهتری از The Last of Us Remastered داشته باشند و این عنوان را با بهترین کیفیت و گرافیک ممکن بازی کنند. اگرچه این بروز رسانی بیشتر برای تلویزیون های ۴K سودمند و تفاوت های ایجاد شده برای دارندگان چنین تلویزیون هایی ملموس تر است، لیکن دارندگان تلویزیون های HD نیز از افزایش گرافیک بازی بی بهره نمی مانند چرا که در پی این بروز رسانی، قابلیت نمونه برداری (Supersampling) بهتر از گذشته می شود که به لطف آن، شاهد افزایش کیفیت بازی در تلویزیون های HD هستیم.

the last of us

ناگفته نماند؛ بروز رسان شماره ۱٫۰۹ مختص نسخه اصلی بازی «آخرین ما» نیست بلکه بسته الحاقی آن یعنی Left Behind را نیز در بر می گیرد. «ناتی داگ» در این بروز رسان، تغییراتی را در ظاهر منوهای دسترسی، سایه زنی، نرخ فریم و رزولوشن بازی و بسته الحاقی مذکور به وجود آورده است.

شما کاربران کنسول پلی استیشن ۴ از امروز (۲۶ شهریور ۹۶) می توانید بروز رسانی شماره ۱٫۰۹ بازی «آخرین ما» را از طریق شبکه پلی استیشن استور دریافت کرده و از ویژگی ها و قابلیت های جدید آن بهره مند شوید.

همچنین در کنار بهبود های گرافیکی، این بروز رسانی مشکلات و باگ های مختلفی را نیز برطرف می کند. در ادامه می توانید لیست کامل تغییرات ایجاد شده در بروز رسانی ۱٫۰۹ بازی The Last of Us Remastered را مشاهده کنید.

عمومی:

  • اصلاح تنظیمات پیشرفته بر روی کنسول پلی استیشن ۴ پرو
  • افزودن تنظیمات کاربری متنوع برای بخش تنظیمات پیشرفته بر روی کنسول پلی استیشن ۴ پرو

بخش چند نفره:

  • رفع مشکل نشانه گیری بازیکنان که در هنگام نشاه گیری، ناگهان نشانه به سمت پایین کشیده می شد.
  • رفع مشکل سوء استفاده بازیکنان که با پرتاب بمب دودزا، وارد درگیری هایی می شدند.

the last of us

در ابتدا بازی فوق العاده و پرطرفدار The Last of Us در تابستان سال میلادی ۲۰۱۳ (۲۴ خرداد ۹۲) به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن ۳ منتشر شد. داستان درگیرکننده و احساسی بازی به سرعت این عنوان را در میان منتقدان و بازیکنان محبوب کرد و به همین خاطر، شرکت سونی پس از رونمایی از کنسول پلی استیشن ۴، نسخه بازسازی شده بازی را بر روی آن منتشر کرد.

شایان ذکر است؛ شرکت ژاپنی سونی در رویداد بزرگ «پلی استیشن اکسپرینس» که در روز ۳ دسامبر سال ۲۰۱۶ (مصادف با ۱۳ آذر ماه) و در شهر کالیفرنیا ایالات متحده آمریکا برگزار شد، به صورت ناگهانی از نسخه دوم مجموعه پرطرفدار The Last of Us رونمایی کرد. در این مراسم، سونی با انتشار تریلر سینماتیک از بازی، مجددا شخصیت دوست داشتنی الی را به تصویر کشاند و در انتها، نام نسخه دوم این سری را The Last of Us Part II خطاب کرد. جهت مشاهده تریلر رسمی بازی، به وب سایت «کلیک TV» مراجعه فرمایید و یا بر روی این نوشته کلیک کنید .

متاسفانه تا به امروز جزئیات و اطلاعات زیادی از گیم پلی، محیط و داستان این عنوان ویدیویی مورد انتظار منتشر نشده و به احتمال قوی، شرکت سونی با همکاری استودیوی ناتی داگ در طی کنفرانس PlayStation Experience 2017 تصاویر و ویدیوهای بیشتری از بازی «آخرین ما قسمت دوم» منتشر می کنند.

این رویداد در روز ۹ دسامبر سال میلادی جاری (۱۸ آذر ۹۶) برگزار می شود و تا روز ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) ادامه دارد.محل برگزاری این مراسم نیز مرکز کنوانسیون آناهیم (Anaheim Convention Center) واقع در شهر آناهیم ایالت کالیفرنیا آمریکا است.

ارسال نظر