شیائومی ۵X به صورت رسمی معرفی شد

رسانه کلیک – هفته پیش پوستری در سطح شهر چین مشاهده‌شده که در آن گوشی هوشمند جدید شیائومی،۵X معرفی‌شده است، این اولین تصویر رسمی از شیائومی ۵X است.

شیائومی ۵X به صورت رسمی معرفی شد

شرکت شیائومی در ماه‌های اخیر بسیار فعال‌شده، علاوه بر خبرهای لو رفته‌ای که از عرضه گوشی‌های هوشمند جدید سری‌های Mi و Redmi به گوش می‌رسد، گوشی هوشمند جدید دیگری بانام شیائومی ۵X درراه است.

هفته پیش خبرهایی از قیمت این گوشی هوشمند به گوش رسید که شرکت تصمیم گرفته این گوشی هوشمند را باقیمت ۱۹۹۹ یوان عرضه کند. هفته گذشته پوستری در چین مشاهده شد که در این پوستر گوشی هوشمند شیائومی ۵X معرفی‌شده و قیمت این گوشی هوشمند هم در پوستر نمایش داده‌شده است.

آخرین اطلاعات لو رفته از گوشی هوشمند شیائومی 5X

شیائومی ۵X دارای صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی است و قابلیت پخش تصویر باکیفیت Full HD را دارد. شیائومی ۵X از پردازنده ۶۲۵ اسنپدراگون بهره برده است و دارای رم ۴ گیگابایتی است.

آخرین اطلاعات لو رفته از گوشی هوشمند شیائومی 5X

شیائومی برای تبلیغات ۵X با سلبریتی مشهور Kris Wu قرار دارد بسته است. وو قبل از شیائومی در تبلیغت هواوی نیز حضورداشته ولی در حال حاضر قراردادش با هواوی به اتمام رسیده است. بدنه شیائومی ۵X از جنس فلز خواهد بود و در رنگ‌های مشکی و طلایی عرضه خواهد شد. دوربین شیائومی ۵X دوگانه است و هم‌چنین از فلاش دوگانه بهره برده است.

ارسال نظر