ارزان ترین و گران ترین گوشی های بازار معرفی شدند

اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی تهران در طی گزارشی ارزان ترین و گران ترین گوشی های بازار را برای مصرف کنندگان ایرانی اعلام کردند.

ارزان ترین و گران ترین گوشی های بازار معرفی شدند

به گزارش کلیک، بر اساس این گزارش گران ترین گوشی پرمصرف امروز بازار را «آیفون اس.۶» با ۶۴ گیگابیت حافظه به قیمت ۲۷ میلیون ریال است.

«غلامحسین کریمی خراسانی» در گفتگو با ایرنا اعلام کرد: پس از آیفون اس.۶، «سامسونگ اس.۷» با قابلیت دو سیمکارت و ۳۲ گیگابیت حافظه با قیمت ۱۸ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال و «سامسونگ اس.۵» با قابلیت دو سیمکارت و ۳۲ گیگابیت حافظه به مبلغ ۱۵میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در رده های بعدی قرار دارد.

کریمی خراسانی ارزان ترین گوشی های پرمصرف را «هواویp8 lite»، «سامسونگ جی.۵» و «سامسونگ j1 ace» معرفی کرد.

بر اساس آمار دفتر بررسی های فنی و اقتصادی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شاخص دسترسی به ارتباطات تلفن همراه تا پایان خرداد ماه امسال نشان می دهد در مجموع ۹۳۸ میلیون و ۴۷۵هزار و ۱۵۰ خط تلفن همراه تا پایان خردادماه امسال در کشور واگذار شده اما ۷۷ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۲۷۵ خط تلفن همراه دایر و فعال است.

براساس این آمار منتشرشده، تا پایان پارسال ۱۴۹ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۳۶۶ سیمکارت تلفن همراه واگذار شده است.

ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور تا پایان سال ۱۳۹۴، ۹۶٫۵۸ درصد بود که اکنون این ضریب به ۹۷٫۵۹ درصد رسیده است که آمار بسیار قابل‌ توجهی است و احتمال دارد افزایش آن بالاتر هم برود.

ارسال نظر