نام نسل بعدی آیفون فاش شد

آیفون۷ و آیفون۷ پلاس تنها چند هفته سن دارند، اما گزارش شده اپل به سختی در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی های هوشمند خود است.

نام نسل بعدی آیفون فاش شد

به گزارش کلیک، یکی از کارمندان اپل به تازگی اعلام کرده است که سخت افزار گوشی آیفون۸ در اسرائیل در حال توسعه است.

این کارمند، که مایل بود ناشناس باقی بماند، در دفتر اپل در هرتزلیا، در نزدیکی تلآویو (مرکز اقتصادی، تجاری اسرائیل و مرکز اصلی فناوری اطلاعات در این کشور) کار می کند. این دفتر توسط مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک به عنوان دومین مرکز بزرگ R & D این شرکت در جهان معرفی شده است بنابراین به احتمال فراوان می توان حرف های به بیرون درز کرده از آن را جدی گرفت.

در حالی که این کارمند نمی توانست جزئیات زیادی را در مورد آیفون۸ منتشر کند، گفت که نسل جدید آیفون ها قرار است مجددا طراح شوند، بنابراین این گوشی با سری های آیفون۷ و آیفون۶ متفاوت خواهند بود. علاوه بر این، آیفون۸ دوربین های به مراتب بهتری نسبت به نسل های پیشین خود خواهد داشت، که زیاد هم جای تعجب نیست، چرا که که تمام دوربین های اپل در نسل های بعد آیفون ها با پیشرفت همراه بوده است.

چندی پیش، شنیدیم که ممکن است آیفون۸ با استفاده از صفحه نمایشی منحنی که توسط سامسونگ ساخته خواهد شد، روانه بازار شود (کپی برداری دیگری اپل از روی شرکت های دیگر). نیازی به گفتن نیست که این امر باعث می شود گوشی جدید اپل با تمام آیفون های پیشین اپل متفاوت باشد. در نتیجه همان طور که کارمند اپل اعلام کرد می توان تایید کرد که طراحی متفاوتی از این گوشی در راه است.

اما آیا آیفون در سال ۲۰۱۷ اصلا آیفون۸ نامیده می شود؟ اگر بخواهیم همانند نام گذاری های سنتی اپل پیش برویم، نام آیفون بعدی باید iPhone 7s باشد. اما از آن جا که این گوشی احتمالا در طراحی و ساخت تفاوت های چشمگیری با نسل پیشین خود دارد، بعید به نظر می رسد نام آن را iPhone 7s بگذارند، چرا که این نام تنها دلالت بر ارتقایی جزئی در ساختار سخت افزاری گوشی دارد. بنابراین، طراحی کاملا جدید این گوشی، قطعا شایسته یک نام جدید نیز هست. بنابراین به نظر می رسد آیفون۸ نامی منطقی و برازنده برای نسل بعدی آیفون است.

با توجه به تلاش های بسیاری که انجام شد و ایمیل های فراوانی که ارسال کردیم، اپل مایل به اظهار نظر در مورد این شایعات نیست. درست هم هست! تنها چند هفته از عرضه آیفون۷ و آیفون۷ پلاس می گذرد، آن وقت اپل از همین حالا در مورد نسل بعدی آیفون صحبت کند؟

با همه این حرف ها، آن چه قطعی به نظر می رسد این است که اپل قصد دارد تغییرات جدی را در نسل بعدی آیفون ها اعمال کند، و می خواهد این کار را در سکوت کامل و به دور از شایعات انجام دهد. اگر این قصد را نداشت، چه دلیل وجود دارد که مراحل ساخت و توسعه را به کشوری دورافتاده همچون اسرائیل بفرستد؟ مطمئنا در آینده اخبار بیشتری در مورد آیفون۸ منتشر می شود، پس با ما همراه باشید.

ارسال نظر