نسخه موبایل Microsoft Outlook با ویژگی‌های جدید به‌روز‌رسانی شد

رسانه کلیک - شرکت مایکروسافت به‌روز رسانی پر محتوا و جدیدی را برای برنامه Outlook بر روی نسخه‌های آی او اس و اندروید منتشر کرده است.

نسخه موبایل Microsoft Outlook با ویژگی‌های جدید به‌روز‌رسانی شد

نرم افزار Microsoft Outlook به شما کمک می کند تا به آسانی تقویم، مخاطبین و ایمیل خود را با یکدیگر یکپارچه سازی کنید. به راحتی ایمیل‌های خود را چک کرده و حساب‌های ایمیل خود را به‌روز رسانی نمایید. در سریع ترین زمان ممکن صندوق پستی خود را آپدیت کرده و ایمیل های جدید را بخوانید. بدون شک سوییچینگ میان تقویم و ایمیل کار بسیار جالبی است و این کار موجب صرفه جویی در وقت می شود. هر فایلی که می‌خواهید را ضمیمه کرده و سپس آن را به دوستان خود ارسال نمایید. این برنامه مطالب و فایل‌های مهم شما را از طریق ایمیل به دیگران انتقال می دهد.

شرکت مایکروسافت به‌روز‌ رسانی ویژه‌ای را برای برنامه میل Microsoft Outlook در نسخه‌های آی او اس و اندروید منتشر کرده است که حاوی ویژگی‌های جدیدی مانند پیشرفت‌هایی در مکالمات و سوییچینگ حساب کاربری است. بخش پاسخ به ایمیل‌های موجود، رابط کاربری جدیدی را به خود گرفته است بدین صورت که شما می‌توانید با نوشتن @ همکاران یا دوستان خود را تگ و برچسب‌گذاری کنید. همچنین این رابط کاربری جدید به شما اجازه می‌دهد تا حین پاسخ به یک ایمیل، مکالمه رد و بدل شده بین شما و طرف مقابل را بصورت کامل مشاهده کنید. در به روز رسانی جدید برنامه Outlook بصورت خودکار با باز کردن مکالمه‌های گروهی، اولین پیام نخوانده شده توسط شما را نشان می‌دهد بدین ترتیب شما می‌دانید که از کدام پیام، مکالمه گروهی را ترک کرده‌اید. همچنین این امکان به شما کمک می‌کند تا دیگر تمام مکالمات را از ابتدا مطالعه نکنید چرا که سیستم Outlook بصورت خودکار اولین پیام نخوانده شده در مکالمه گروهی را نشان می‌دهد.

همراه با پیشرفت‌های جدید در بخش پاسخ‌دهی به ایمیل‌ها، شرکت مایکروسافت رابط کاربری (Interface) بخش سوییچینگ به حساب‌های ایمیل را نیز بهبود داده است. برنامه Microsoft Outlook در نسخه‌های آی او اس و اندروید از حساب‌های کاربری Gmail، Outlook و Office 365 پشتیبانی می‌کند اما سوییچ کردن به حساب‌های این سه مورد برای کاربر آزاردهنده است مگر اینکه شما آن‌ها را گروه‌بندی کنید. شرکت مایکروسافت در به‌روزسانی جدید خود یک انتخاب‌کننده جدید با رابط کاربری بهبود یافته برای حساب‌های کاربری Gmail، Outlook و Office 365 طراحی کرده است که شما به راحتی بتوانید به همه حساب‌های کاربری خود در سه مجموعه گفته شده دسترسی سریع پیدا کنید.

در کنار ویژگی‌های جدید گفته شده، بزرگترین تغییری که در برنامه Microsoft Outlook (نسخه‌های آی او اس و اندروید) به وجود خواهد آمد، ویژگی جستجو است. این ویژگی در به روز‌رسانی اخیر مایکروسافت به برنامه Microsoft Outlook اضافه نمی‌شود اما شرکت قصد دارد پس از تکمیل فرایند تشکیل این ویژگی، آن را در به روز‌رسانی های آینده خود اضافه کند. بخش جستجو با رابط کاربری منحصر به فرد در مرکز و پایین صفحه برنامه قرار خواهد گرفت و بصورت خودکار مخاطبین و فایل‌های رایج رد و بدل شده را در بخش مورد دید کاربر قرار خواهد داد بدین ترتیب سرعت‌العمل کاربر حین استفاده از برنامه افزایش پیدا می‌کند. رابط کاربری ویژگی جستجو از تکنولوژی مایکروسافت گراف استفاده می‌کند. این بدین معنی است که، سیستم جستجو و مایکروسافت گراف اطلاعات مربوط به ارسال‌های آینده، پاسخ‌های تحویل داده شده و فایل‌های پیوست را برای کاربر برجسته نشان می‌دهد.

ویژگی‌های جدید مربوط به مدیریت و سوییچینگ حساب‌های کاربری و سیستم پاسخ‌دهی به ایمیل‌ها با پشتیبانی از اکانت‌های Gmail، Outlook و Office 365 تحت به روز رسانی اخیر شرکت مایرکروسافت برای برنامه Outlook به نسخه‌های آی او اس و اندروید برنامه اضافه می‌شود. شرکت مایکروسافت طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ویژگی جدید جستجو به زودی برای پلتفرم آی او اس منتشر خواهد شد و امیدوار هستیم طی ماه‌های آینده همین ویژگی برای گوشی‌های هوشمند اندروید نیز تحت یک به‌روز رسانی منتشر شود.

ارسال نظر