جدیدترین گوشی آیفون در ایران و بحث بر سر قیمت

اپل چیزی حدود دو هفته پیش از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرد. این گوشی به تازگی وارد بازار ایران شده است و قیمت اعلام شده در بازار ایران، چند برابر قیمت مطرح شده از سوی کمپانی اپل است.

جدیدترین گوشی آیفون در ایران و بحث بر سر قیمت

به گزارش کلیک، جدیدترین گوشی آیفون با نام SE به بازار عرضه شده است، قیمتی که در آمریکا برای این محصول در نظر گرفته شده چیزی حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار است که تقریبا رقمی کمتر از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است؛ این در حالی است که از چند روز پیش این گوشی در بازار ایران با دو قیمت در حدود ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان برای مدل ۱۶ گیگابایتی و قیمت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای مدل ۶۴ گیگابایتی عرضه می شود.

گفته می شود دلیل این اختلاف قیمت، عرضه محدود این گوشی در بازار است. عدم وجود نماینده رسمی اپل در ایران، این گوشی به صورت غیررسمی و بدون گارانتی به بازار ایران عرضه شده است.

نکته جالب دیگر آن است که این گوشی در حالی در بازار ایران با استقبال خوبی رو به رو شده است که در بازار جهانی آن طور مورد اقبال نبوده است.

آیفون SE که در واقع ترکیبی از امکانات آیفون ۶S و آیفون ۵ Sبوده و نمایشگر ۴ اینچی با وضوح ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ دارد. این محصول جدید پس از آیفون ناموفق ۵C، دومین تلاش اپل برای تصاحب بازارهای شلوغ رده متوسط است.

منبع: isna

ارسال نظر