تخفیف ویژه پاییزی شبکه استیم چه زمانی آغاز می‌شود؟

رسانه کلیک - کم کم پول های خود را برای خرید عناوین ویدیویی پلتفرم پی سی آماده کنید، چرا که به نظر می رسد زمان زیادی با شروع تخفیف ویژه پاییزی شبکه استیم فاصله نداریم!

تخفیف ویژه پاییزی شبکه استیم چه زمانی آغاز می‌شود؟

شبکه محبوب و مشهور استیم هر ساله در بازه های زمانی مختلف، تخفیفات گسترده و وسوسه انگیزی را بر روی عناوین ویدیویی پلتفرم پی سی اعمال می کند. حال که کمتر از سه ماه به آغاز سال میلادی نو (۲۰۱۸) زمان باقی مانده و طبق رسم سالیانه خارجی ها، اغلب شبکه های بازی های ویدیویی از جمله اوریجین، استیم، یوپلی، پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو و غیره خود را برای برگزاری رویدادهای ویژه و اعمال تخفیف بر روی عناوین ویدیویی و محصولات خود آماده می کنند.

از گذشته شبکه استیم به برگزاری رویدادهای ویژه مشهور است که در جریان آن، بهترین و مشهورترین عناوین ویدیویی را با تخفیف باورنکردنی و قیمت مناسبی به فروش می رساند. به تازگی زمان برگزاری سه رویداد ویژه شبکه Steam به نام های رویداد هالووین، تخفیف پاییزی و زمستانی توسط منابع معتبر خارجی لو رفته که در نهایت، شرکت ولو، صاحب استیم، تن به اعتراف داد و تمامی اطلاعات لو رفته را تا حدودی تایید کرد.

بر این اساس، با برگزاری اولین رویداد پیش روی شبکه استیم که به نام هالووین شناخته می شود، فقط و فقط یک هفته فاصله داریم! بنابراین چنانچه به دنبال خرید بازی از شبکه استیم هستید، هم اکنون فرصت خوبی نیست و کمی دست نگه دارید تا تخفیفات هالووین آغاز شوند. پیش بینی می شود عناوین ویدیویی که در جریان این رویداد شامل تخفیف شوند، بیشتر در سبک ترسناک و حفظ بقا باشد. البته نگران نباشید چرا که سایر عناوین در رویدادهای آتی شبکه استیم با تخفیف ویژه به فروش می رسند.

زمان شروع تخفیف های ویژه شبکه استیم به شرح زیر است:

  • تخفیف ویژه هالووین شبکه استیم (Halloween): 26 اکتبر سال میلادی جاری الی ۱ نوامبر (۴ الی ۱۰ آبان ماه)
  • تخفیف ویژه پاییزی شبکه استیم: ۲۲ الی ۲۸ نوامبر سال میلادی جاری (۱ الی ۷ آذر ماه)
  • تخفیف ویژه زمستانی شبکه استیم: ۲۱ دسامبر سال میلادی جاری الی ژانویه سال میلادی ۲۰۱۸ (۳۰ آذر الی دی ماه)

تخفیف ویژه پاییزی شبکه استیم

تخفیف ویژه پاییزی شبکه استیم که بیشتر به Black Friday یا همان جمعه سیاه معروف است، در یکم آذر ماه آغاز می شود و تا ۷ آذر ماه ادامه دارد. در این رویداد، اغلب بازی ها، بسته های الحاقی و صدالبته سیزن پس ها با تخفیف های شگفت انگیزی به فروش می رسند. لذا هرگز این رویداد را از دست ندهید و با خرید عناوین ویدیویی مختلف، پایان سال میلادی جاری را به تجربه بازی های جدید خود بپردازید.

از آنجا که هیچ کدام از عناوین ویدیویی شرکت الکترونیک آرتز بر خلاف بازی های شرکت فرانسوی یوبی سافت در شبکه استیم عرضه نمی شوند، لذا حتما توجه داشته باشید که برای خرید بازی های این شرکت با قیمتی مناسب، باید منتظر برگزاری رویدادهای ویژه در شبکه اوریجین باشید.

ارسال نظر