آیفون بعدی در تاریخ 18 مارس وارد بازار می‌شود

طبق گزارشات مارک گورمن، آیفون 4 اینچی 5Se در 18 مارس وارد بازار می‌ شود. گورمن پیش‌ بینی می‌کند که اپل آی پد بعدی خود را  نیز با نام iPad Air3 در همان روز ارائه خواهد کرد.

آیفون بعدی در تاریخ 18 مارس وارد بازار می‌شود

به گزارش کلیک، اپل هر دو محصول را در 15 مارس معرفی خواهد کرد. این بدان معناست که آیفون 5Se و آی پد ایر 3 تنها سه روز پس از معرفی وارد بازار خواهند شد. گورمن هم چنین اشاره کرد که شرکت اپل این دو محصول را پیش‌فروش نمی‌کند.
هنوز قیمت آیفون 5Se مشخص نیست اما گفته‌ شده که در مقایسه با آیفون 6 و 6 اس ارزان‌ تر است. انتظار می‌رود قیمت این گوشی حدود 500 دلار باشد.

از همه مهم تر این که آیفون 5Se صفحه 4 اینچی دارد که سایز محبوب برای گوشی‌های آیفون است. طبق گزارشات به دست آمده، بیش از 30 درصد کاربران آیفون هنوز از گوشی‌ هایی با صفحه 4 اینچی استفاده می‌کنند که شامل آیفون 5 اس و 5 است. به نظر می‌ رسد طراحی 5Se مانند 5 اس باشد، اما پنل جلویی مانند آیفون 6 و 6 اس لبهٔ منحنی داشته باشد.
آیفون 5se مانند 6 اس چیپ قدرت‌مند A9 دارد، هم‌چنین ویژگی تصویربرداری Live Photo دارد که شروع فیلم‌برداری با صدا در سه ثانیه است و برای Apple Pay، NFC هم دارد. دوربین 5 ثانیه‌ای آیفون 5Se مانند 5 اس، 8 مگاپیکسلی است.
آی پد ایر 3 ویژگی‌هایی مانند آی پد پرو دارد که شامل 4 بلندگو (دوتا در بالا و 2 تا در پایین) و هم‌چنین رابط مغناطیسی به صفحه‌کلید اتصال هوشمند است.

ارسال نظر