سازندگان The Order: 1886 اعتراف کردند که این بازی به خوبی ظاهر نشد

استودیوی Ready At Dawn در سال میلادی جاری اقدام به انتشار بازی به ظاهر خوب The Order: 1886 کرد. در زمان معرفی این بازی بسیاری از گیمرها و منتقدان انتظار بسیار زیادی از این عنوان داشتند متاسفانه پس از عرضه آن هیچ کدام از انتظارات برآورده نشد و شاهد یک بازی بسیار ضعیف از سوی کمپانی Ready At Dawn بودیم. به تازگی استودیوی ردی ات داون نیز اعتراف کرد که عنوان The Order: 1886 ضعیف ظاهر شد و در هنگام عرضه، معیارهای این عنوان از معیارهای یک بازی عالی دور بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

سازندگان The Order: 1886 اعتراف کردند که این بازی به خوبی ظاهر نشد

در زمان معرفی این بازی بسیاری از گیمرها و منتقدان انتظار بسیار زیادی از این عنوان داشتند متاسفانه پس از عرضه آن هیچ کدام از انتظارات برآورده نشد و شاهد یک بازی بسیار ضعیف از سوی کمپانی Ready At Dawn بودیم. به تازگی استودیوی ردی ات داون نیز اعتراف کرد که عنوان The Order: 1886 ضعیف ظاهر شد و در هنگام عرضه، معیارهای این عنوان از معیارهای یک بازی عالی دور بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

اگر صفحه توییتر بازی The Order: 1886 را دنبال کرده باشید حتما اطلاع دارید که یکی از کاربران این شبکه از سازندگان بازی خواست که یک ویدیو از نقد و بررسی بازی The Order: 1886 را منتشر کند. این کاربر با این درخواست به سازندگان این عنوان نشان داد که بازی آن ها بسیار ضعیف بوده است.

مدتی پیش یکی از اعضای این استودیو، آقای Andrea Pessino، در شبکه اجتماعی توییتر در پاسخ به سوال این کاربر گفت:

من فکر نمی کنم که انتشار ویدیو از نقد و بررسی بازی The Order: 1886 به بهتر شدن بازی کمک کند. در حال حاضر سعی می کنیم که بازی بعدی استودیو ما یک بازی بسیار خوبی باشد و من به شما قول می دهم که بازی ما یک بازی خوبی خواهد بود.

عنوان The Order: 1886 در تاریخ 20 فبریه سال 2015 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد. قبل از عرضه این بازی، تمامی گیمرها منتظر انتشار این عنوان بودند تا این عنوان فوق العاده را تجربه کنند. متاسفانه پس از عرضه این عنوان و انتشارات نمرات آن شاهد یک عنوان بسیار ضعیف بودیم. البته گرافیک بازی The Order: 1886 حرفی را برای گفتن باقی نمی گذارد اما گیم پلی بسیار بد و نبود محتوای جالب در این بازی باعث شد که این عنوان یکی از ناامید کننده ترین بازی های سال 2015 لقب گیرد.

یکی از مشکلات اصلی بازی The Order: 1886 کوتاه بودن بخش داستانی آن بود. امسال عناوینی مانند Fallout 4, The Witcher ،Wild Hunt and Metal Gear Solid The Phantom Pain منتشر شدند که این عناوین گیمرها را ساعت ها درگیر می کنند اما گیم پلی بازی The Order: 1886 تنها 6 ساعت بود و گیمرها می توانستند در مدت 6 ساعت این بازی را به اتمام برسانند.

هم اکنون اطلاعاتی در خصوص عرضه نسخه های بعدی بازی The Order: 1886 در دسترس نیست و برخی از شایعات خبر انتشار نسخه بعدی این بازی را می دهند. البته استودیوی Ready At Dawn در این خصوص تا به امروز صحبتی نکرده و معلوم نیست که این عنوان به یک فرانچایز تبدیل خواهد شد یا خیر. تنها چیزی که از آن مطمئن هستیم این است که استودیوی Ready At Dawn دیگر اشتباهات خود را تکرار نخواهد کرد.

در پایان، دیدگاه شما در رابطه بازی The Order: 1886 چیست؟ آیا شما هم از این عنوان ناراضی بودید؟ به نظر شما شاهد عرضه نسخه های بعدی از این بازی خواهیم بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: وبسایت attackofthefanboy

ارسال نظر