عرضه اندروید ۷ برای اکسپریا XA و XA Ultra از سر گرفته می‌شود

کلیک - سونی که بنا به دلایلی عرضه اندروید ۷ برای دو گوشی اکسپریا XA و XA Ultra را متوقف کرده بود، به زودی انتشار آن را از سر خواهد گرفت.

عرضه اندروید ۷ برای اکسپریا XA و XA Ultra از سر گرفته می‌شود

هفته گذشته بود که سونی هفتمین نسخه از سیستم عامل اندروید را برای برادران XA خود منتشر کرد. اما دیری نپایید که این به روز رسانی از سیستم دریافت به روز رسانی این دستگاه ها حذف شد و تنها تعداد کمی از کاربران توانستند آن را دریافت کنند.

سونی اعلام کرده است که این اتفاق نه به دلیل مشکلات موجود در نسخه اندروید مورد نظر، بلکه به واسطه اختلال در سیستم به روز رسانی مستقیم این شرکت رخ داده است. بنابراین، کاربرانی که این شانس را داشتند تا در همان مدت محدود این به روز رسانی را دریافت کنند نباید بابت مشکلات عملکردی یا وجود نقص در آن نسخه نگران باشند.

حالا پس از یک هفته، شرکت سونی برای دومین بار در حال ارائه اندروید ۷ برای اکسپریا XA و XA Ultra است. البته لازم به ذکر است که کد این نسخه های جدید با نسخه پیشین متفاوت است: شماره ساخت ۳۳٫۳٫A.0.131 برای مدل XA (در مقایسه با ۳۳٫۳٫A.0.127 هفته گذشته) و ۳۶٫۱٫A.0.182 (در برابر ۳۶٫۱٫A.0.179 پیشین).

گفتنی است که به روز رسانی به اندروید ۷ بهبودهای فراوانی اعم از امکان نمایش همزمان چند پنجره، گرافیک سریعتر و بهبود های بصری را به همراه خواهد داشت. بنابراین بی درنگ به نصب این به روز رسانی بپردازید و تجربه کار با فضای جدید دستگاهتان را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر