سری گلکسی نوت 20 سامسونگ در 31 مرداد به فروش می‌رسند

رسانه کلیک –  شرکت کره ای سامسونگ قصد دارد تا در مراسم آنپکد از سری جدید گلکسی نوت 20 رونمایی کند. این گوشی ها به احتمال زیاد چند روز بعد و در تاریخ 21 اوت (31 مرداد ماه) در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند.  

سری گلکسی نوت 20 سامسونگ در 31 مرداد به فروش می‌رسند

همانطور که می دانید مراسم آنپکد سامسونگ به احتمال زیاد در تاریخ 5 اوت (15 مرداد) برگزار می شود. شرکت کره ای در نظر دارد تا طی این مراسم، علاوه بر سری گلکسی نوت 20 از دو اسمارت فون انعطاف پذیر خود یعنی گلکسی فولد 2 و Z Flip 5G نیز رونمایی کند. این اطلاعات را چندی پیش رسانه کره ای و البته غیر رسمی ETNews منتشر کرده است.

طبق این گزارش، گوشی های گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس از روز جمعه مورخ 31 خرداد ماه (21 اوت)، قابل خریداری خواهند بود. اگر به خاطر داشته باشید نوت 10 نیز در ماه اوت معرفی شد و چند هفته بعد در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

همانطور که گفتیم زمزمه هایی نیز از معرفی گوشی های انعطاف پذیر Z فلیپ 5G و گلکسی فولد 2 به گوش می رسد. البته بعید است که این محصولات در ماه اوت وارد بازار شوند. چراکه پیش تر شایعه شده که تا ماه سپتامبر خبری از عرضه گلکسی فولد 2 نخواهد بود.

جالب است بدانید که تنها نسخه 5G گوشی های گلکسی وارد بازار کره جنوبی می شوند. سال گذشته هم تنها نسخه 5G نوت 10 در اختیار مشتریان قرار گرفت. البته سامسونگ در نظر دارد تا برای کشورهای در حال توسعه که فاقد شبکه ارتباطی 5G هستند نیز نسخه های LTE تولید کند.

رسانه ETNews همچنین اعلام کرده که مدل های 5G خانواده آیفون 12 اپل در ماه اکتبر در دسترس شهروندان کره قرار می گیرند. اینطور که به نظر می رسد اکتبر ماه پرمشغله ای برای کره ای ها خواهد بود؛ چراکه گوشی نسبتا ارزان قیمت گلکسی S20 لایت و گوشی LG Wing مجهز به صفحه نمایش ثانویه چرخان نیز در همین ماه عرضه می شوند.

ارسال نظر