کوچک ترین دوربین ۳۶۰ درجه جهان

در حال حاضر Nico360 ادعا می کند که کوچکترین دوربین ۳۶۰ درجه در جهان است، که دارای ابعاد ایستاده ۴۶ میلی متر قد و وزن ۹۶ گرم است.

کوچک ترین دوربین ۳۶۰ درجه جهان

به گزارش کلیک، این دستگاه کوچک بلوکی شکل ساخت هنگ کنگ، فقط کوچک نیست و با این اندازه کم از نظر کارایی نیز بسیا قدرتمند است و ویژگی های آن مانند دیگر دوربین های ۳۶۰ درجه که هم اکنون در جهان موجود می باشد، نیست.

Nico360 از دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی سونی، که تحت پوشش لنزهای دوگانه تمام شیشه ای است، ساخته شد. خروجی ویدئوی این دوربین ۳۶۰ درجه دارای وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۰۰ می باشد. فیلم ها را می توان در حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دستگاه ذخیره کرد ، و یا حتی از طریق وای فای با یک دستگاه Android یا iOS استریم نمود. این دوربین هم چنین از هدست های واقعیت مجازی پشتیبانی می کند.

دوربین Nico360 که متناسب برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده است، ضد آب بوده و همراه با لوازم جانبی مناسبی عرضه شده است. استفاده از سیستم ضد لرزشی آن به شما کمک می کند از دوربین در هر شرایطی استفاده کنید.

nico360-inline-617x465

دیگر امکانات این دوربین عبارت است از بلوتوث، باتری ۱،۴۰۰mAh و از نرم افزار Adobe DNG RAW پشتیبانی می کند (احتمالا فقط برای گرفتن عکس ). این دوربین هم چنین از تثبیت کننده تصویر الکترونیکی استفاده می کند ، که به کاهش لرزش دوربین کمک می کند. مسلما بیشتر افراد تثبیت کننده اپتیکال را ترجیح می دهند، اما در چنین دوربینی با این ابعاد، احتمالا گزینه مناسبی نیست.
Nico360 کمتر از یک ماه است که در کمپین Indiegogo عرضه شده، و در حال حاضر قیمت آن ۳۰۰۰ دلار است که از قیمت ۵۰ هزار دلاری که پیش از این برای آن ادعا می شد، بسیار فاصله دارد. این دوربین در ماه اکتبر در سراسر جهان برای کاربران عرضه می شود. از لوازم جانبی آن می توان به هدست VR، پایه و مانت های مختلف اشاره کرد.
ارسال نظر