تاریخ انتشار قسمت اول The Walking Dead: Michonne مشخص شد

فیلم و بازی The Walking Dead یکی از بهترین فیلم ها و بازی های ویدیویی محسوب می شوند. داستان غنی این بازی باعث شد که گیمرها و بازی باز های زیادی به سراغ این عنوان بیایند و کار استودیوی Telltale را تجربه کنند. در گذشته شاهد انتشار قسمت های زیادی از عنوان The Walking Dead بودیم و به تازگی استودیوی Telltale قصد ساخت ادامه این بازی را دارد. مدتی پیش از نسخه جدید بازی مردگان متحرک رونمایی شد که در زمان رونمایی، سازندگان تاریخ انتشار قسمت های این عنوان مورد انتظار را مشخص نکردند. اخیرا استودیوی Telltale تاریخ انتشار سه قسمت بازی The Walking Dead مشخص و اطلاعاتی را در خصوص این عنوان منتشر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

تاریخ انتشار قسمت اول The Walking Dead: Michonne مشخص شد

در گذشته شاهد انتشار قسمت های زیادی از عنوان The Walking Dead بودیم و به تازگی استودیوی Telltale قصد ساخت ادامه این بازی را دارد. مدتی پیش از نسخه جدید بازی مردگان متحرک رونمایی شد که در زمان رونمایی، سازندگان تاریخ انتشار قسمت های این عنوان مورد انتظار را مشخص نکردند. اخیرا استودیوی Telltale تاریخ انتشار سه قسمت بازی The Walking Dead مشخص و اطلاعاتی را در خصوص این عنوان منتشر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، نسخه جدید بازی مردگان متحرک با نام The Walking Dead: Michonne در سه قسمت ساخته می شود. قسمت اول این بازی که In Too Deep نام دارد، در تاریخ 23 فبریه سال میلادی جاری به صورت رسمی منتشر خواهد شد. در این قسمت شخصیت میشون به گروهش و پیت ملحق می شود و برای بقا و حفظ جانشان به دنبال غذا می گردند. در این جست و جو ناگهان یکی از افراد گروه درخواست کمک کرده و میشون به همراه دوستانش برای کمک دست به کار می شوند که یک باره با صحنه قتل وحشتناکی رو به رو خواهند شد. این منطقه تحت سلطنت Monroe است.

قسمت دوم این عنوان، Give No Shelter نام دارد که در تاریخ نامشخصی از ماه مارس در دسترس گیمرها قرار می گیرد. همچنین یک ماه بعد یعنی در ماه آپریل سال میلادی 2016، قسمت سوم بازی با نام What We Deserve منتشر خواهد شد که داستان عنوان The Walking Dead: Michonne را به اتمام می رساند.

تمامی قسمت های بازی The Walking Dead: Michonne با قیمت 14.99 دلار به فروش می رسند و پس از انتشار قسمت اول بازی، شما می توانید هزینه تمامی قسمت ها را پرداخت کنید. در این صورت پس از انتشار قسمت های بعدی بازی، سایر قسمت ها در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

بنابراین قسمت اول بازی The Walking Dead: Michonne در تاریخ 23 فبریه برای رایانه های شخصی مبتی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و مک او اس از طریق فروشگاه ویندوز، استیم و فروشگاه رسمی استودیوی Telltale در دسترس قرار می گیرد. نسخه های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 بازی نیز در فروشگاه PlayStation و نسخه ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 بازی مردگان متحرک در شبکه ایکس باکس لایو به فروش خواهد رسید.

خوشبختانه استودیوی Telltale، بازی مردگان متحرک میشون را برای کاربران و دارندگان سیستم عامل اندروید و ای او اس نیز منتشر خواهند کرد. بر اساس اطلاعات قابل دسترس، این بازی در تاریخ 25 فبریه سال میلادی جاری برای iOS و اندروید عرضه می شود.

علاوه بر این، تصاویر جدیدی از بازی The Walking Dead: Michonne منتشر شده است که در زیر می توانید این تصاویر زیبا را مشاهده کنید.

the_walking_dead_michonne (11) the_walking_dead_michonne (10) the_walking_dead_michonne (9) the_walking_dead_michonne (7) the_walking_dead_michonne (6) the_walking_dead_michonne (5)

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه بازی The Walking Dead: Michonne چیست؟ آیا شما نسخه جدید بازی مردگان متحرک را خریداری و تجربه خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر