با نمرات بازی The Witness همراه باشید

همان طور که اطلاع دارید بازی آقای Jonathan Blow یعنی The Witness چند روز گذشته به صورت رسمی برای پلتفرم پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی منتشر شد. پس از انتشار بازی مانند همیشه، منتقدان به بررسی بازی پرداخته اند و این بازی زیبا و دوست داشتنی را بررسی کرده اند. خوشبختانه پس از مشاهده نتایج بررسی ها و مشاهده نمرات و امتیازات، دریافتیم که بازی The Witness یک بازی بی نظیر و فوق العاده ای است که توانسته رضایت منتقدان را به دست بیاورد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

با نمرات بازی The Witness همراه باشید

پس از انتشار بازی مانند همیشه، منتقدان به بررسی بازی پرداخته اند و این بازی زیبا و دوست داشتنی را بررسی کرده اند. خوشبختانه پس از مشاهده نتایج بررسی ها و مشاهده نمرات و امتیازات، دریافتیم که بازی The Witness یک بازی بی نظیر و فوق العاده ای است که توانسته رضایت منتقدان را به دست بیاورد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، آقای Jonathan Blow در سال 2009 شروع به ساخت پروژه جدیدی به نام The Witness کرد و این بازی با استقبال خوبی رو به رو شد. ایشان در گذشته با عرضه بازی خلاقانه Braid یک بار ذهن خلاق خود را به گیمرها ثابت کرده بود و گویا ایشان دوباره با عرضه این بازی خلاق بودن ذهن خودش را به گیمرها ثابت کرده است.

خوشبختانه تمامی نمرات بالا هستند به طوری که میانگین نمرات بازی The Witness حدود 89 می باشد که این امتیاز، بی نظیر است. وب سایت بزرگ IGN در نقد و بررسی این بازی چنین نوشت:

در بیشتر قسمت های بازی، تم ها و بافت های سراسر جهان پر زرق و برق بازی به زیبایی و به شکل خارق العاده ای طراحی شده اند. حتی زمانی که شما پازل های این بازی را حل می کنید، ظرافت بازی حفظ می شود. بازی The Witness به گیمرها پیشنهاد می کند که پازل های فیزیکی پیچیده ای را حل کنند و از اسرار جهان و پازل ها با خبر شوند. این وب سایت در نقد و بررسی خود نمره 10 از 10 را به این بازی داده است.

وب سایت معتبر و بزرگ گیم اسپات در نقد و بررسی خود این چنین نوشت:

بازی The Witness یکی از بهترین بازی های چالش برانگیز تاریخ بازی های ویدیویی است که تاکنون من تجربه کرده ام. من (منتقد بازی) در طول بازی حالات مختلفی را تجربه کردم. من در طول تجربه خودم شگفت زده، سردرگم شده بودم و همیشه سعی می کردم که از معماهای پیچیده سر در بیاورم و تمامی اسرار را بدانم. در این زمان، من متوجه شدم که در برخی از مواقع بازی در بخش حرکات مکانیکی برخی اشکالاتی را داشت. این وب سایت در نقد و بررسی خود نمره 9 از 10 را به این بازی داده است.

در زیر می توانید لیست تمامی نمرات منتشر شده از بازی The Witness را مشاهده کنید.

GameSpot - 9/10
Polygon - 8/10
IGN - 10/10
Destructoid - 10/10
PC Gamer - 89%
TIME - 5/5
PC World - 4.5/5
Wired - no score
The Escapist - 4/5
Hardcore Gamer - 4/5
Venture Beat - 70/100
Eurogamer - Recommended

خالق و طراح indie-darling Braid با عرضه بازی The Witness به دنیای گیم باز می گردد! در این بازی جهان باز گیمرها باید به سراغ اکتشافات جدید بروند و هدف بازی نیز یک داستان فلسفی پیچیده است که از طریق پازل مبتنی بر خط باید اکتشافات جدیدی پیدا کنند. بازی The Witness در تاریخ ۲۶ ژانویه سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۶ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ برای کنسول نسل هشتم کمپانی سونی (پلی استیشن ۴) و کامپیوترهای شخصی منتشر شد و هم اکنون شما علاقه مندان و گیمرها می توانید به تجربه این بازی بپردازید.

در پایان، دیدگاه شما در خصوص نمرات و امتیازات بازی دوست داشتنی The Witness چیست؟ شما بازی The Witness را تجربه کرده اید؟ شما این بازی را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در همین پست به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر