The Witness برای ایکس باکس وان منتشر می شود

همان طور که اطلاع دارید بازی The Witness مدتی پیش به صورت رسمی برای کنسول پلی استیشن 4 و کامیپوترهای شخصی منتشر شد. این بازی تمامی گیمرها و کاربران این دو پلتفرم را شگفت زده کرد و در میان آن ها به خوبی جا گرفت. در زمان معرفی این بازی اعلام شده بود که بازی The Witness به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 و پی سی ها منتشر می شود و کاربران ایکس باکس وان از تجربه این بازی محروم خواهند ماند. محبوبیت این بازی، سازندگان و خالق بازی The Witness را وسوسه می کند تا این بازی را برای کنسول ایکس باکس وان نیز منتشر کنند به طوری که مدتی پیش این خبر در شبکه اجتماعی توییتر تایید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

The Witness برای ایکس باکس وان منتشر می شود

در زمان معرفی این بازی اعلام شده بود که بازی The Witness به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 و پی سی ها منتشر می شود و کاربران ایکس باکس وان از تجربه این بازی محروم خواهند ماند. محبوبیت این بازی، سازندگان و خالق بازی The Witness را وسوسه می کند تا این بازی را برای کنسول ایکس باکس وان نیز منتشر کنند به طوری که مدتی پیش این خبر در شبکه اجتماعی توییتر تایید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش کاربران و دارندگان کنسول ایکس باکس وان در شبکه اجتماعی از آقای Jonathan Blow سوالاتی در خصوص عرضه بازی The Witness برای کنسول ایکس باکس وان پرسیدند. اخیرا آقای Jonathan Blow، خالق The Witness، در شبکه اجتماعی توییتر به این سوالات پاسخ داده است. ایشان در توییتر نوشت:

در حال حاضر کار ما به اتمام رسید! ( عرضه بازی برای کنسول پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی) هم اکنون در حال بررسی هستیم که آیا بازی The Witness می تواند برای ایکس باکس وان منتشر شود یا خیر!

با توجه به محبوبیت بازی The Witness بر دو پلتفرم پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی، ممکن است این بازی برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شود. البته در صورتی که توافق نامه ای بین کمپانی سونی و سازندگان بازی The Witness نوشته شده باشد، ممکن است این اقدام کمی سخت باشد و شاهد عرضه این عنوان برای ایکس باکس وان نباشیم. البته بسیاری از بازی های مستقل که ابتدا برای یک پلتفرم منتشر شده اند، پس از محبوب شدن برای پلتفرم های دیگر نیز عرضه شده است و شاید این قانون برای بازی The Witness نیز صدق کند.

علاوه بر این، مدتی پیش سازمان رده بندی سنی بازی های ویدیویی، رده بندی نسخه ایکس باکس وان بازی The Witness را در وب سایت خود اعلام کرد که پس از گذشت مدتی این خبر از روی وب سایت حذف شد.

همچنین مدتی پیش آقای Jonathan Blow از رعایت نکردن حق قانون کپی رایت بازی The Witness گله می کرد و ادعا کرد که بسیاری از گیمرها این عنوان را به صورت رایگان از وب سایت های بزرگ و معتبر دانلود کرده اند و بابت تجربه این عنوان، هیچ پولی پرداخت نکرده اند. برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

خالق و طراح Braid با عرضه بازی The Witness به دنیای گیم باز می گردد! در این بازی جهان باز گیمرها باید به سراغ اکتشافات جدید بروند و هدف بازی نیز یک داستان فلسفی پیچیده است که از طریق پازل مبتنی بر خط باید اکتشافات جدیدی پیدا کنند. بازی The Witness در تاریخ ۲۶ ژانویه سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۶ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ برای کنسول نسل هشتم کمپانی سونی (پلی استیشن ۴) و کامپیوترهای شخصی منتشر شد و هم اکنون شما علاقه مندان و گیمرها می توانید به تجربه این بازی بپردازید. همچنین بازی The Witness یکی از بهترین بازی های سال 2016 ترقی می شود! این بازی به خوبی توانسته نظر بسیاری از گیمرها و منتقدان را جذب کند و امتیازات این بازی بسیار خوب است. برای مثال وب سایت معتبر و بزرگ گیم اسپات نمره 9 از 10 را به این بازی داده است.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص عرضه بازی The Witness برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت (ایکس باکس وان) چیست؟ آیا این بازی برای Xbox One منتشر خواهد شد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در همین پست با ما در میان بگذارید.

منبع: Attack of The Fanboy

ارسال نظر