آیپد ایر جدید ارزان‌تر اما تواناتر از مدل قبلی خود خواهد بود

رسانه کلیک - شرکت اپل قصد دارد آیپد ایر جدید خود را با قیمتی ارزان‌تر اما با سخت‌افزاری قوی وارد بازار کند و برای این محصول نیز استراتژی مشابه گوشی آیفون SE در پیش بگیرد. 

آیپد ایر جدید ارزان‌تر اما تواناتر از مدل قبلی خود خواهد بود

شرکت اپل سرعت خط تولید خود را برای تولید پردازنده‌های مبتنی بر معماری ARM برای مک‌بوک‌ها و تبلت‌های جدید افزایش داده است. این شرکت انتظار دارد که نرخ فروش محصولات جدیدش در دسته تبلت‌ها و مک‌بوک‌ها در سال جدید نسبت به سال ۲۰۱۹ افزایش داشته باشد.

برای آیپد ایر جدید شرکت اپل با نمایشگر ۱۰/۸ اینچی، استراتژی مشابه آیفون SE در نظر گرفته شده است و این شرکت قصد دارد این محصول را با قیمتی ارزان‌تر از نسخه‌های قبلی اما با سخت‌افزاری قوی وارد بازار کند. همچنین ممکن است که شرکت اپل از تراشه A13 که در قلب آيفون SE قرار دارد برای آیپد ایر جدید خود استفاده کند.

آیپد ایر ۲۰۱۹، از تراشه A12 بهره می‌برد و قیمت این دستگاه با حافظه ۶۴ گیگابایت از ۵۰۰ دلار آغاز می‌شد. از طرف دیگر، قیمت آیپد ۱۰/۲ اینچی که تراشه A10 داشت نیز از ۳۳۰ دلار آغاز می‌شد. در نتیجه انتظار می‌رود که آیپد ایر ۲۰۲۰ قیمتی بین این دو عدد داشته باشد.

گفته‌های زیادی درباره آیپد ایر جدید وجود دارد؛ برخی می‌گویند احتمالا این آیپد اولین دستگاهی است که پورت لایتنینگ ندارد و به احتمال زیاد با Type-C جایگزین خواهد شد. همچنین ممکن است که آیپد ایر ۲۰۲۰ از کیبورد جادویی اپل پشتیبانی کند.

گزارش‌ها حاکی از این است که آیپد ایر جدید با یک شارژر ۲۰ واتی به بازار عرضه خواهد شد. این در حالی است که قرار است آیفون‌های جدید بدون شارژر به بازار عرضه شوند. لپ‌تاپ‌های مک بوک پرو و مک بوک ایر نیز با نمایشگر ۱۳ اینچی و تراشه‌های اپل، در حال توسعه هستند و در اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهند شد.

ارسال نظر