توسعه بازی هیتمن همچنان ادامه خواهد داشت

همان طور که اطلاع دارید چندی پیش کمپانی اسکوئر انیکس استودیوی IO Interactive، خالق بازی هیتمن، را به فروش رساند. از این رو شایعه های گوناگونی در سراسر فضای مجازی مبنی بر اتمام توسعه مجموعه هیتمن به گوش رسید به طوری که عده ای گیمرها برای همیشه قید این فرانچایز را زدند. اما آن طور که پیداست گویا کمپانی اسکوئر انیکس همچنان به دنبال توسعه سری هیتمن است و فروش استودیوی آی کیو اترکتیو تاثیری در ساخت این بازی ندارد. بر اساس گفته این شرکت، بزودی شاهد انتشار هدف ها و محتویات جدیدی برای هیتمن خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

توسعه بازی هیتمن همچنان ادامه خواهد داشت

از این رو شایعه های گوناگونی در سراسر فضای مجازی مبنی بر اتمام توسعه مجموعه هیتمن به گوش رسید به طوری که عده ای گیمرها برای همیشه قید این فرانچایز را زدند. اما آن طور که پیداست گویا کمپانی اسکوئر انیکس همچنان به دنبال توسعه سری هیتمن است و فروش استودیوی آی کیو اترکتیو تاثیری در ساخت این بازی ندارد. بر اساس گفته این شرکت، بزودی شاهد انتشار هدف ها و محتویات جدیدی برای هیتمن خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، با وجود اینکه آینده مجموعه Hitman هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد و هنوز توسعه طولانی مدت بازی مشخص نیست، اما کمپانی اسکوئر انیکس و استودیوی آی کیو اترکتیو فعلا از فصل اول این عنوان ویدیویی پشتیبانی می کنند. اخیرا شرکت ناشر بازی جزئیات بیشتری از برنامه ریزی های خود منتشر کرده که طبق آن ها، بازیکنان در ماه جاری (ژوئن) ضمن دریافت بروز رسانی اجباری، با محتویات جدیدی رو به رو خواهند شد.

بهتر است بدانید روز گذشته (۱۲ خرداد ماه ۹۶)، استودیوی بازی ساز IO Interactive بروز رسانی نسبتا بزرگی را برای عنوان هیتمن منتشر کرد. این بروز رسانی شامل دو Escalation Contracts در منطقه بانکوک و دیگری در Sapienza می باشد. به علاوه، در طول ماه ژوئن ده Featured Contracts به بازی اصلی اضافه خواهد شد که موجب گسترش بازی می شود.

بزودی در طول این ماه (ژوئن)، بیست و پنجمین هدف گریزان بازی Hitman در دسترس تمامی بازی بازان قرار خواهد گرفت. بازیکنان در این ماموریت به منطقه Hokkaido ژاپن سفر خواهند کرد و به مدت ۱۰ روز فرصت به قتل رساندن هدف مشخص شده را دارند. توجه داشته باشید که فقط و فقط یک بار فرصت طی این ماموریت را دارید و هیچ راه بازگشت به گذشته ای وجود ندارد. پس نهایت دقت و تلاش خود را به کار گیرید.

همچنین استودیوی آی کیو اترکتیو اعلام کرد که بروز رسانی اجباری ای در راه این بازی پرطرفدار است و تمامی بازیکنان جهت تجربه آن، باید این بروز رسانی را دریافت و نصب کنند. متاسفانه جزئیات و اطلاعات بیشتری در خصوص تغییرات و اهداف این بروز رسانی منتشر نشده و باید منتظر انتشار آن بمانیم. پیش بینی می شود این بروز رسانی در اوایل ماه ژوئن (اواخر خرداد ماه) برای تمامی پلتفرم ها عرضه شود.

بنا به برخی از شایعات، علی رغم وجود اختلافات و مشکلات جدی میان دو کمپانی اسکوئر انیکس و IO Interactive، سازندگان بزودی فصل دوم بازی هیتمن را معرفی و عرضه خواهند کرد. ممکن است این شرکت در طول نمایشگاه E3 سال میلادی جاری از فصل دوم بازی رونمایی کند و یا تمامی این ادعا در حد شایعه باقی بمانند و خبری از فصل دوم بازی نباشد! به هر حال رسانه کلیک نمایشگاه E3 2017 را به صورت زنده و کامل پوشش خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر، رسانه کلیک را دنبال کنید...

با کلیک بر روی تصویر زیر، به صفحه نمایشگاه E3 2017 در رسانه کلیک مراجعه کنید. E3 امسال با کلیک…

بازی پرطرفدار هیتمن در ۶ قسمت مختلف برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز و لینوکس به صورت دیجیتالی منتشر شد. این عنوان در همان ابتدای انتشار به صورت کامل در دسترس نبود و سازندگان با گذشت زمان، قسمت های جدیدی را به بازی اضافه کردند. در نهایت با اتمام فصل اول که شامل ۶ اپیزود است، استودیوی IO Interactive با همکاری کمپانی اسکوئر انیکس، فصل اول این عنوان را در تاریخ ۳۱ ژانویه مصادف با ۱۲ بهمن سال ۹۵، به صورت فیزیکی برای هر سه پلتفرم مذکور عرضه کردند. علاقه مندان به بازی Hitman، هم اکنون می توانند با مراجعه به فروشگاه های استیم، پلی استیشن و ایکس باکس لایو نسخه کامل آن را با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار خریداری کنند.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با توسعه و پشتیبانی از عنوان محبوب هیتمن پس از فروش استودیوی IO Interactive چیست؟ به نظر شما، کمپانی اسکوئر انیکس و استودیوی آی کیو اترکتیو تا چه زمانی از فرانچایز هیتمن پشتیبانی خواهند کرد؟ آیا شما به عرضه فصل دوم بازی خوش بین هستید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر