دماسنجی که به گوشی هوشمند شما متصل می شود

به تازگی دماسنجی ساخته شده است که به تلفن همراه وصل می شود و اطلاعات را در آن ذخیره می کند.

دماسنجی که به گوشی هوشمند شما متصل می شود

به گزارش کلیک، از آنجایی که امروزه هر کسی یک سوپر کامپیوتر را در جیب خود همراه دارد، دستگاه‌های بیشتر و بیشتری کاربرد‌های هوشمندی به خود اضافه کرده اند تا به یکدیگر متصل شوند. از دستگاه‌های تناسب اندام گرفته تا دماسنج‌های بدن!
اگرچه ممکن است این ویژگی به درد نخور به نظر بیاید اما توانایی فرستادن دمای اندازه گیری شده به تلفن همراه شما می‌تواند مفید باشد. با این کار نه تنها به دلیل نداشتن صفحه نمایش قیمت دماسنج پایین می‌آید، بلکه یعنی دیگر احتیاجی به باتری وجود نخواهد داشت. این ویژگی‌ها باعث می‌شود دماسنج با دوام تر و سبک تر باشد.

kinsa03-640x427-c
در عین حال توانایی متصل کردن دماسنج به یک گوشی هوشمند به شما اجازه می‌دهد نمودار تغییرات در طول زمان را مشاهده کنید و اطلاعات را در صورت لزوم به کسی بفرستید. مثلا می‌توان دمای بدن کودک را با دوستانش در طول زمان مقایسه کرد تا فهمید آیا یک بیماری در بین آن‌ها در حال شیوع است یا خیر.
تنها چیزی که برای به کار انداختن دماسنج Kinsa احتیاج دارید متصل کردن آن به فیش صدای 3.5 میلیمتری تلفن همراه است تا این وسیله به صورت خودکار آخرین اطلاعات را دانلود کند. این وسیله حتی در هنگام اندازه گرفتن دمای بدن یک نفر به شما راهنمایی‌های ی می‌کند، از قبیل اینکه همچنان دماسنج را در محل نگه دارید یا جای آن را عوض کنید. حتی چند بازی هم روی نرم افزار قرار دارد تا کودک در هنگامی که دمای بدنش اندازه گرفته می‌شود با آن‌ها بازی کند. قیمت این دماسنج حدود 20 دلار است.
دماسنج هوشمند Kinsa می‌تواند برای زیر بغل یا دهان استفاده شود و بعد از هر بار استفاده با آب و صابون یا الکل شستشو داده شود.

منبع: digitaltrends

ارسال نظر