تاریخ انتشار نسخه بتای Homefront: The Revolution اعلام شد

همان طور که در خبرهای قبلی خدمت شما عرض کرده بودیم، کمپانی بزرگ دیپ سیلور قصد انتشار نسخه بتای بازی Homefront: The Revolution را در سر داشت. متاسفانه تا به امروز هیچ اطلاعاتی از نسخه بتای این عنوان قابل دسترس نبود و نمیدانستیم که این نسخه در چه تاریخی عرضه خواهد شد. سرانجام مدتی پیش کمپانی دیپ سیلور اطلاعاتی در خصوص نسخه بتای بازی Homefront: The Revolution منتشر کرد که در این خبر شاهد مشخص شدن تاریخ شروع بتای بازی هوم فرانت هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

تاریخ انتشار نسخه بتای Homefront: The Revolution اعلام شد

متاسفانه تا به امروز هیچ اطلاعاتی از نسخه بتای این عنوان قابل دسترس نبود و نمیدانستیم که این نسخه در چه تاریخی عرضه خواهد شد. سرانجام مدتی پیش کمپانی دیپ سیلور اطلاعاتی در خصوص نسخه بتای بازی Homefront: The Revolution منتشر کرد که در این خبر شاهد مشخص شدن تاریخ شروع بتای بازی هوم فرانت هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، کمپانی شناخته شده دیپ سیلور اعلام کرد که نسخه بتای بازی Homefront: The Revolution از تاریخ 11 فبریه شروع می شود و تا 14 فبریه سال میلادی جاری گیمرها قادر به تجربه این نسخه خواهند بود. البته این نسخه آزمایشی به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان در دسترس قرار می گیرد و دارندگان کنسول پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی برای تجربه این عنوان مورد انتظار، باید تا عرضه نسخه نهایی بازی صبر کنند.

در زیر می توانید زمان دقیق شروع نسخه بتا بازی Homefront: The Revolution و پایان آن را مشاهده کنید.

شروع: پنجشنبه 11 فبریه سال میلادی جاری: ساعت 11 صبح به وقت آمریکا، ساعت 2 بعد از ظهر به وقت آسیا، ساعت 7 بعد از ظهر به وقت بریتانیا، ساعت 8 بعد از ظهر به وقت آسیای مرکزی

پایان: دوشنبه 14 فبریه سال میلادی جاری: ساعت 12 بامداد به وقت آمریکا، ساعت 3 بامداد به وقت آسیا، ساعت 8 صبح به وقت بریتانیا، ساعت 9 صبح به وقت آسیای مرکزی

استودیوی سازنده بازی Homefront: The Revolution گفته است که نسخه بتا را برای سنجش عملکردهای بازی از جنبه های گرافیکی، حرکات شخصیت ها و انیمیشن های بازی عرضه می کند تا در صورت وجود مشکل و باگ در بازی، سازندگان به رفع آن ها بپردازند. گیمرها نیز می توانند در نسخه بتا این عنوان سرورهای بازی، سیستم اتصال گیمرها، گیم پلی وعملکرد کلی بازی را بررسی می کنند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل، به سازندگان اطلاع دهند.

homefront_the_revolution

سازندگان هدیه ویژه ای را برای گیمرهایی که نسخه بتای بازی Homefront: The Revolution را بازی می کنند، در نظر گرفته اند. بر اساس اطلاعات منتشر شده در منابع معتبر خارجی، در صورت تجربه این نسخه، حالت مقاومت به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد که در این حالت می توانید به صورت گروه های چهار نفره با ارتش کره شمالی مبارزه کنید.

نسخه اصلی بازی Homefront: The Revolution دارای 12 مرحله است که گیمرها طول این مراحل می توانند مهارت های ویژه ای را کسب کنند. همچنین تمامی امکانات اضافه بازی به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار می گیرد. پس از انتشار نسخه نهایی بازی، سازندگان 20 مرحله جدید نیز به بازی اضافه خواهند کرد.

متاسفانه تا به امروز کمپانی بزرگ Deep Silver تاریخ انتشار رسمی بازی Homefront: The Revolution را مشخص نکرده است و این کمپانی در بیانیه های خود فقط به نسخه بتای این عنوان اشاره کرده بود. البته شایعه های مختلفی در خصوص تاریخ انتشار بازی هوم فرانت در سراسر فضای مجازی دیده می شود. در جدیدترین این شایعه ها، خرده فروشی به نام تارگت، این بازی را برای پیش خرید قرار داده که در خروجی وب سایت رسمی خود، تاریخ انتشار نسخه نهایی بازی را نیز مشخص کرده است. بر اساس نوشته و ادعای این خرده فروش معتبر، بازی بی نظیر Homefront: The Revolution در تاریخ ۱۷ می ماه سال ۲۰۱۶ مصادف با ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ برای کنسول های نسل هشتم Xbox One و PlayStation 4 و همچنین کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه بتای بازی Homefront: The Revolution چیست؟ آیا شما نسخه بتای این عنوان مورد انتظار را تجربه خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر