هر چیزی که قبل از غرق شدن در بازی Witcher 3 باید بدانید!

بالاخره انتظار گیمرها به سر رسید و بازی ویچر 3 : شکارچی وحشی (The Witcher 3: Wild Hunt) منتشر شد.

هر چیزی که قبل از غرق شدن در بازی Witcher 3 باید بدانید!

به گزارش کلیک،این بازی به لطف استقبال گسترده مردم برای کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر شد.

حال بهتر است به معرفی بازی ویچر 3 ، نسخه شکارچی وحشی بپردازیم. اکنون فرصتی طلایی برای تجربه بازی ویچر 3 به وجود آمده، به این دلیل که داستان بازی به گونه ای است که شما نیازی به اطلاعات جامع در خصوص نسخه های قبلی و داستان بازی نخواهید داشت.

با این حال، این مطلب هم برای کسانی جذاب است که هیچ شناختی در مورد این بازی ندارند و هم کسانی که مزه این بازی را چشیده اند! داستان این بازی برگرفته شده از رمان نویسنده ی معروف لهستانی به نام آندره ساپکوسکی (Andrzej Sapkowski) است. با خواندن این مطلب، یک تجربه کامل و دانش جامع در خصوص بازی به دست خواهید آورد، هر چند که این بازی، نیازی به تجربه قبلی و شناخت داستان ندارد، اما شناخت کلیات بازی هم مسلما ضرری نخواهد داشت و باعث می شود که لذت بیشتری از آن ببرید!

نقشه

داستان این بازی بر اساس دوران قرون وسطی ساخته شده و دنیای فانتزی آن مربوط به کشور لهستان است. در این سرزمین شمشیر، پادشاهان، جن و پری، کوتوله ها و هر چیز دیگری وجود دارد! انسان ها حدودا 500 سال پیش، به سرزمینی وارد می شوند که پر از جن، پری و کوتوله هاست و هر روز بر تعدادشان افزوده می شود.

نام شخصیت اصلی بازی Geralt است، داستان بازی با رویای او در خواب آغاز می شود. زمانی که از خواب بیدار می شود، به همراه استاد خود (Vesemir) به جستجوی Yennefer می پردازند. ینی فر، علاقه ی بسیار زیادی به گرلت دارد و البته از دختر او متنفر است، نام دختر شخصیت اصلی بازی، Ciri می باشد.

ویچر3

یکی از نکات بسیار جالب بازی، این است که شخصیت گرلت (ویچر) از پیش تعیین نشده نیست و گیمر می تواند تصمیم بگیرد که ویچر یک انسان بد یا خوب باشد! در ضمن، این امکان به گیمر داده می شود که دیالوگ ها را خودش انتخاب کند و برای ویچر تصمیم بگیرد! سلاح های بازی بسیار متنوع هستند و هر آنچه که برای از بین بردن شیاطین یا انسان ها نیاز دارید در اختیار شما قرار گرفته! تنوع دشمنان و موجودات ماورا طبیعی بسیار بالاست به طوری که ممکن است سعادت رویارویی با تمامی آن ها را پیدا نکنید! میزان آسیب رسانی سلاح ها و آسیب پذیری دشمنان متفاوت است همچنین سلاح ها تنها شامل شمشیر، نیزه و تیرکمان نخواهد بود و میتوانید از جادوهای مختلف ویچر نیز استفاده کنید. آیتم های بسیار متفاوتی در بازی وجود دارند که گیمر بر اساس توانایی خود می تواند آن ها را بدست آورد، نقشه ی بازی بسیار وسیع است و پس از اتمام بازی نمی توانید ادعا کنید که تمام قسمت های آن را دیده اید!

تصاویر زیر به ترتیب مربوط به Ciri و Yennefer می باشد:

تصویر کری

تصویر ینی فر

به طور کلی بازی ویچر 3 به تمام بازیخورهای علاقه مند به سبک های اکشن و ماجراجویی پیشنهاد می شود و مطمئنا هیچ گیمری از گیم پلی جذاب و متنوع این بازی خسته نخواهد شد.

منبع : digitaltrends

ارسال نظر