سومین لیگ بازی‌های ایران با حضور ۷ هزار گیمر شروع شد

رسانه کلیک – سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران با حضور ۷ هزار گیمر مرد و زن از صبح امروز ۱۳ شهریور ماه در مجموعه برج میلاد تهران شروع شد.

سومین لیگ بازی‌های ایران با حضور ۷ هزار گیمر شروع شد

به گزارش کلیک ، سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران از صبح امروز ۱۳ شهریور ماه با حضور ۷ هزار گیمر مرد و زن به عنوان رکوردی بی‌نظیر از حضور گیمرهای ایرانی به صورت رسمی در مجموعه برج میلاد تهران با یک میلیارد ریال جایزه و با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مکعب شروع شد.

سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران از امروز تا ۲۸ شهریور ماه طی رقابت‌های فشرده با حضور ۶۹۰۵ گیمر مرد و زن در مجموعه برج میلاد تهران برگزار می‌شود که در این میان ۱۰ درصد از سهم شرکت کنندگان به بانوان اختصاص دارد و رکوردی تازه از حضور گیمرهای ایرانی در مسابقات بازی‌های رایانه‌ای تا به امروز به شمار می‌رود.

در این لیگ، بازی‌های PES 2017 و FIFA 2017 برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌ باکس ۳۶۰، بازی‌های کوئیز آف کینگر و کلش رویال برای موبایل‌های هوشمند و بازی Counter Strike Global Offensive برای کامپیوترهای شخصی به صورت گروهی و فردی در نظر گرفته شده است.

پرطرفدارترین بازی سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای، بازی ایرانی کوئیز اف کینگز برای تلفن‌های هوشمند است که در این رشته ۲۴۰۵ نفر شامل ۶۲۸ زن و ۱۷۷۷ مرد ثبت نام کرده‌اند و قرار است نفر اول این رشته علاوه بر دریافت یک دستگاه خودرو ۲۰۶، در آبان ماه برای مسابقات ورزش‌های الکترونیکی پاریس به فرانسه اعزام شود.

دومین رشته پرطرفدار سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای، بازی فیفا ۲۰۱۷ بود که ۲۰۹۸ نفر در این رشته برای کنسول پلی استیشن ۴ و ایکس باکس ۳۶۰ ثبت نام کرده‌اند. همچنین بازی‌های PES 2017 با ثبت نام ۱۸۰۴ نفر، بازی کلش رویال با ۴۳۸ شرکت کننده و بازی کانتر استرایک با حضور ۲۳ تیم به صورت ۵ نفره در جایگاه‌های بعدی پرطرفدارترین بازی‌های رایانه‌ای قرار گرفته‌اند.

شایان ذکر است؛ در سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای با تلاش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، امکان حضور خانواده‌ها برای تماشای مسابقات فراهم شده است و علاقه‌مندان به تماشای این رقابت‌ها نیز می‌توانند هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در مجموعه برج میلاد تهران حاضر شوند یا اخبار و حواشی سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای را در سایت cgame.ir دنبال کنند.

ارسال نظر