این دستکش حرکت دستان شما را به موسیقی تبدیل می کند

آیا از اینکه هنگام گوش دادن به موسیقی همزمان دستان تان را با ریتم موسیقی روی میز یا پاهایتان بکوبید لذت می برید؟

این دستکش حرکت دستان شما را به موسیقی تبدیل می کند

به گزارش کلیک٬ یک استارتاپ آمریکایی به تازگی دستکشی خلق کرده که می تواند حرکات دستان شما را به موسیقی تبدیل کند.
این دستکش که ابزار پوشیدنی Remidi T8 نامیده می شود مجهز به سنسورهای حساس به فشار در نوک انگشتان و کف دست می باشد.
مچ بند این دستکش نحوه ترجمه ترکیب صداها با یکدیگر در زمانی که کاربر دستش را حرکت می دهد کنترل می کند. به گفته کمپانی سازنده، هدف از ساخت این دستکش ارائه یک فناوری خلاقانه به هنرمندان و علاقه مندان عرصه موسیقی است.
به گفته مارک دی می موسس و کارمند ارشد فناوری در کمپانی تگزاسی Remidi، کاربران با استفاده از این دستکش قادر خواهند بود آهنگسازی کنند و موسیقی را بنوازنند.

این دستکش در مقایسه با دستگاه های ترکیب کننده بزرگ انطباق پذیری بهتری دارد و با توجه به برنامه ایی که کاربر به آن می دهد می تواند صداهای جدید و متعارف تولید و یا اینکه صداهای موجود را با هم ترکیب کند.

دی می بیان داشت: ما می خواستیم روش جالبی در اختیار مردم قرار دهیم تا بتوانند خودشان را ابراز کنند و اجازه دهیم همه بدون هیچ گونه مرز و محدودیت از موسیقی لذت ببرند.
کاربران به کمک T8 می توانند روی سطح میز، دیوار، صندلی های مترو، میز پارک، شیشه ماشین و حتی بدن خود پارازیت تولید کنند. داده های این دستکس را می تواند به اپلیکیشن Remidi یه نرم افزار رکورد دیگر انتقال داد.
مچ بند دستکش دارای مرکز کنترل است. در حالی که خود دستکش برای راه اندازی نت ها دارای هشت نقطه حساس به فشار است. این نقاط از طریق اتصال دهنده مغناطیسی واقع روی پش دست به یکدیگر متصل می شوند.
T8 بسته به اینکه کدام یک از این هشت سنسور و چه ترکیباتی فشار داده شوند و همینطور کاربر چه مدت زمان و چگونه سنسورها را فشار می دهد، شدت و ریتم های صدایی متفاوت ایجاد می کند.
یک شتاب سنج و ژیروسکوپ چرخشی کوچک در مچ بند دستکش وجود دارد که سرعت حرکت دستان کاربر به اطراف را اندازه گیری می کند و تن و تمپوی آهنگی را که تولید می شود بلافاصله تنظیم می کند.

منبع:gadgets

ارسال نظر