این دستگاه 30 دلاری براق، یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات مسافرت را حل می‌کند

یکی از بدترین حس‌هایی که می‌تواند به آدم دست بدهد این است که در هواپیما بنشینی و ببینی که شارژ گوشی هوشمندت دارد تمام می‌شود:۶۰٪، ۳۰٪، ۲۰٪ و تمام شد!

این دستگاه 30 دلاری براق، یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات مسافرت را حل می‌کند

به گزارش کلیک ، این دستگاه کمتر از ۶ اینچ طول، 2.5 اینچ عرض و کمتر از ۱ اینچ ضخامت دارد. در واقع این دستگاه به اندازه‌ای کوچک است که در کیف دستی شما جا شود.

با خود می‌گویی: وای خدای من،حالا چه کار می‌خواهم بکنم؟چطور هتل یا خانه‌ی دوستانم و یا خانه‌ای که اجاره کرده‌ام را پیدا کنم؟چطور موسیقی گوش بدهم و اگر لازم شد چطور با اوبر یک تاکسی کرایه کنم؟این سوال‌ها همیشه در مسافرت‌های پیاپی هوایی‌ام ذهن مرا به خود مشغول می‌کند.زمانی که در ساختمان اصلی نایک به ریاست انتخاب شدم می‌دانستم که در روزهای آینده به شکل طولانی مدتی به پریز برق دسترسی نخواهم داشت. چرا که برنامه ی سفر من به این صورت بود که برای رفتن از نیویورک به پورتلند باید از شهر فونیکس عبور می کردم. بنابراین هر پرواز رفت و برگشت2.5ساعت بود که با هم ۵ ساعت می شد.بنابراین، جست‌و‌جو برای پیدا کردن دستگاهی را شروع کردم که مرا از دردسرهای حاصل از تمام کردن شارژ گوشی‌ام نجات دهد.حاصل این جست و جو شارژر Anker Astro E4 بود که لیست بهترین های سوییت هوم، آن را به عنوان بهترین ذخیره کننده‌ی باتری در سفر معرفی کرده بود.

این دستگاه با انتهای سیاه براق و گوشه‌های گردش، به شکل قابل قبولی مدرن است. جلوی آن چهار چراغ آبی رنگ قرار دارد که نشان دهنده‌ی میزان ذخیره‌ی باتری در دستگاه است. و روی آن نه فقط یکی، بلکه دو ورودی USB قرار دارد در نتیجه می توان دو دستگاه به آن وصل کرد.

نام مناسبی هم دارد: آسترو. متوجه شدم که داشتن چنین دستگاه کوچک سیاه رنگی در کیف، یعنی داشتن شارژ کافی برای انجام بازی های ویدئویی در طول مسافرت هوایی.

آسترو را قبل از رفتن به پورتلند تمام شب به شارژ زدم و این دستگاه به طرزی شگفت انگیز در طول راه گوشی‌ مرا در شارژ کامل نگه داشت و همین طور نگذاشت شارژ آی‌پدم تمام شود. آن هم در طول پروازی در خطوط هوایی آمریکا که تنها سرگرمی من دیدن فیلم در دستگاه های همراهم بود.

یک بار در محل کارم، تمام روز در حال رسیدگی به تلفن هایی از مرکز، مکاتبه با همکارانم هنگام برگشت به خانه و گرفتن عکس بودم آن هم بدون این که بخواهم از دوربین دیجیتالم استفاده کنم. همه‌ی این کارها باعث می شد که شارژ گوشی‌ام تمام شود و به طبع باید به خاطر تمام شدن شارژ گوشی‌ام نگران می شدم. اما از وقتی این دستگاه ذخیره‌ی انرژی یعنی آسترو را در کیفم دارم، مانند یک خبرنگار، پر جنب و جوش هستم!

منبع : Techinsider

ارسال نظر