واکنش جالب وزیر ارتباطات درباره تعطیلی سایت تاینی موویز

رسانه کلیک – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی درباره تعطیلی سایت تاینی موویز اعلام کرد که وزارت ارتباطات در تعطیلی این سایت بزرگ دانلود فیلم کشور نقشی نداشته است.

واکنش جالب وزیر ارتباطات درباره تعطیلی سایت تاینی موویز

به گزارش کلیک ؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی درباره تعطیلی سایت تاینی موویز از بی اخلاقی برخی از کاربران فضای مجازی و بازخوردهای غیر حرفه‌ای و ناپسند کاربران نسبت به تعطیلی تاینی موویز به عنوان بزرگترین سایت دانلود فیلم در ایران انتقاد کرد.

رویکرد وزارت ارتباطات نسبت به تعطیلی سایت تاینی موویز

آذری جهرمی در رابطه با رویکرد وزارت ارتباطات درباره تعطیلی سایت تاینی موویز گفت: سایت دانلود فیلم تاینی موویز فیلتر نشده است و وزارت ارتباطات در تعطیلی این سایت هیچ نقشی نداشته است.

وی تاکید کرد: هنگام اعتراض کردن و پیگیری مطالبات، ادبیات پیگیری مطالبات مهم و اثرگذار است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: از خواندن برخی اظهار نظرهای رکیک در پست مربوط به شهید عزیز محسن حججی شرمسار شدم. در قرآن مسلمانان حتی از فحش دادن به بت‌های کافران منع شده‌اند. رعایت ادب حتما اثرگذاری بیشتری در پیگیری مطالبات دارد.

داستان تعطیلی سایت تاینی موویز از زبان دادستان تهران

عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران در طول سخنرانی در یازدهمین نشست شورای معاونان دادستانی از دستگیری ۶ تن از اعضای یک سایت دانلود فیلم خبر داد که فیلم‌های مبتذل و مستهجن را تهیه و دوبله کرده‌اند و از سه سال گذشته تا به امروز ۱۸ هزار فیلم و سریال خارجی را پخش کرده ‌ اند و از این راه توانسته‌اند تا مبالغی نامشروع کسب کنند.

دادستان تهران تاکید کرد: تارنمای مورد استفاده این باند به عنوان بزرگ‌ترین مرجع دانلود فیلم ها و سریال‌های هالیوودی بدون فیترینگ فعالیت داشته است و حالا فعالیت این سایت با دستگیری اعضای این تارنما متوقف شده است.

تعطیلی سایت تاینی موویز

گفتنی است؛ سایت تاینی موویز هنور بیانیه‌ای در رابطه با صحبت‌های دادستان تهران منتشر نکرده است اما با توجه به تغییر دامنه سایت تاینی موویز، نام کانال تلگرامی این سایت دانلود فیلم و آپدیت شدن این سایت در روزهای هفتم و هشتم مهر ماه باید گفت که سایت تاینی موویز همچنان بدون هر گونه فیلترینگ فعال است و مشترکان این سایت می‌توانند به محتوای سایت تاینی موویز برای دانلود دسترسی داشته باشند.

ارسال نظر