تاریخ انتشار بازی Titanfall 2 و Battlefield 5 مشخص شد

در مراسم E3 2013 کمپانی الکترونیک آرتز با همکاری کمپانی بزرگ مایکروسافت از عنوان جدیدی به نام Titanfall رونمایی کرد. سرانجام این بازی در تاریخ 11 مارس سال 2014 به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 منتشر شد. پس از گذشت مدتی این بازی برای سیستم عامل ویندوز (کامپیوترهای شخصی) نیز عرضه شد. موفقیت و فروش بالای این بازی باعث شد که کمپانی الکترونیک آرتز نسخه دوم این بازی بی نظیر را تولید کند. به تازگی طبق اطلاعات منتشر شده در سال مالی 2017 این کمپانی، تاریخ انتشار Titanfall 2 و Battlefield 5 به صورت تقریبی مشخص شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

تاریخ انتشار بازی Titanfall 2 و Battlefield 5 مشخص شد

پس از گذشت مدتی این بازی برای سیستم عامل ویندوز (کامپیوترهای شخصی) نیز عرضه شد. موفقیت و فروش بالای این بازی باعث شد که کمپانی الکترونیک آرتز نسخه دوم این بازی بی نظیر را تولید کند. به تازگی طبق اطلاعات منتشر شده در سال مالی 2017 این کمپانی، تاریخ انتشار Titanfall 2 و Battlefield 5 به صورت تقریبی مشخص شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، طبق مصاحبه وب سایت معتبر گیم اسپات با آقای Blake Jorgensen، مدیر ارشد مالی کمپانی الکترونیک آرتز، اطلاعات جدیدی از تاریخ انتشار دو بازی بی نظیر Titanfall 2 و Battlefield 5 منتشر شد. بر اساس گزارش وب سایت گیم اسپات، بازی Titanfall 2 در بازه زمانی آپریل سال 2016 تا آپریل 2017 منتشر خواهد شد. بنابراین پس از گذشت سه سال، باید منتظر عرضه نسخه دوم بازی تایتانفال باشیم. همچنین نسخه پنجم بازی بتلفیلد در اواخر سال 2016 به صورت رسمی در دسترس همه گیمرها قرار خواهد گرفت. بر این اساس در سال میلادی جاری شاهد عرضه محصولات بزرگ کمپانی الکترونیک آرتز خواهیم بود و گویا این کمپانی فروش خوبی را در سال 2016 تجربه خواهد کرد.

در این مصاحبه، آقای Blake Jorgensen به صورت رسمی تایید کرد که نسخه دوم بازی تایتانفال در سال مالی 2017 کمپانی EA منتشر می شود. سال مالی کمپانی الکترونیک آرتز از 1 آپریل سال 2016 مصادف با 13 فروردین سال 1395 شروع شده و تا تاریخ 31 مارس سال 2017 مصادف با 11 فروردین سال 1396 ادامه دارد. توجه کنید که نسخه اول بازی Titanfall نیز در اواسط ماه مارس سال 2014 به صورت منتشر شد. به همین علت شانس عرضه بازی Titanfall 2 در ماه مارس سال میلادی آینده بسیار زیاد است.

تایید خبر عرضه بازی Titanfall 2 در سال مالی 2017 برای سومین بار توسط آقای Blake Jorgensen تایید شده است. ایشان در نشست سرمایه گذاران کمپانی الکترونیک آرتز که درباره انتخاب بهترین زمان ممکن برای عرضه بازی تایتانفال 2 برگزار شده بود، اعلام کرد که سال مالی 2017، بهترین سال برای عرضه این بازی است.

همچنین آقای Blake Jorgensen در رابطه با بازی بی نظیر بتلفیلد 5 اعلام کرد:

شما انتظار دارید که بازی Battlefield 5 در سه ماهه سوم سال مالی به صورت رسمی منتشر شود. همان طوری که ما معمولا هم در این سه ماه نسخه جدیدی از این فرانچایزرا منتشر می کنیم.

با این حساب انتظار داریم که نسخه پنجم بازی Battlefield در اواخر سال میلادی جاری منتشر شود چرا که سه ماهه سوم سال میلادی کمپانی الکترونیک آرتز از ماه جولای آغاز شده و تا ماه سپتامبر ادامه دارد و همچنین در این بازه زمانی شاهد عرضه بازی های EA Sports هستیم.

نباید بازی بزرگ دیگر این کمپانی را فراموش کنیم! بازی پرطرفدار Mass Effect Andromeda که در نمایشگاه E3 2015 توسط کمپانی EA رونمایی شد، قرار است در اواخر سال میلادی جاری برای کنسول های نسل هشتم کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن 4) و همچنین کامپیوترهای شخصی منتشر می شود.

انتظار می رود که بازی Titanfall 2 و بازی بتلفیلد 5 برای هر سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر شود اما هنوز این انتظارات توسط هیچ منبعی تایید یا تکذیب نشده است.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه دوم بازی تایتانفال و نسخه پنجم بازی بتلفیلد چیست؟ به نظر شما نسخه دوم بازی Titanfall به صورت انحصاری منتشر خواهد شد؟ دیدگاه ها و انتظارات شخصی خودتان را در همین پست به اشتراک بگذارید.

منبع: Attack of The Fanboy

ارسال نظر