E3 2016: نسخه آزمایشی عنوان Titanfall 2 تایید شد

همان طور که اطلاع دارید، کنفرانس رسمی کمپانی الکترونیک آرتز با نام EA Play در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار شده است. در طول این کنفرانس، عناوین بزرگی نظیر فیفا ۱۷، Titanfall 2، بتلفیلد ۱ و... به نمایش گذاشته خواهند شد که گویا کمپانی بازی ساز الکترونیک آرتز، ابتدا قصد دارد ویدیوهای مختلفی از نسخه دوم بازی تایتانفال را برای تماشاگران و گیمرها به بر روی صفحه نمایش مراسم به نمایش بگذارد. دقایقی پیش، تریلری از این عنوان مورد انتظار در مراسم الکترونیک آرتز پلی پخش شد که در پایان آن، مدیر عامل این شرکت، وجود نسخه آزمایشی یا همان بتا برای بازی Titanfall 2 را تایید کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، همراه رسانه کلیک باشید.

E3 2016: نسخه آزمایشی عنوان Titanfall 2 تایید شد

در طول این کنفرانس، عناوین بزرگی نظیر فیفا ۱۷، Titanfall 2، بتلفیلد ۱ و... به نمایش گذاشته خواهند شد که گویا کمپانی بازی ساز الکترونیک آرتز، ابتدا قصد دارد ویدیوهای مختلفی از نسخه دوم بازی تایتانفال را برای تماشاگران و گیمرها به بر روی صفحه نمایش مراسم به نمایش بگذارد. دقایقی پیش، تریلری از این عنوان مورد انتظار در مراسم الکترونیک آرتز پلی پخش شد که در پایان آن، مدیر عامل این شرکت، وجود نسخه آزمایشی یا همان بتا برای بازی Titanfall 2 را تایید کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، دقایقی پیش پس از نمایش تریلر بخش مولتی پلیر عنوان Titanfall 2، نسخه بتای این بازی ویدیویی برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی به صورت رسمی تایید شد. با این حساب، گیمرها و علاقه مندان می توانند قبل از عرضه نسخه نهایی بازی، به برخی قسمت ها و مراحل بازی دسترسی داشته باشند و سازندگان را از وجود باگ های احتمالی، خبر دار سازند. هنوز جزئیات زیادی از این نسخه منتشر نشده و نمی دانیم که کدام گیمرها، به این نسخه دسترسی خواهند داشت.

https://static3.click.ir/servev2/YTBiNwMZtjjN/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

شایان به ذکر است که عنوان Titanfall 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر سال میلادی جاری مصادف با جمعه ۷ آبان ماه سال ۱۳۹۵ برای کنسول های نسل هشتم مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز عرضه خواهد شد.

در صورتی که شما جز کاربران طلایی شبکه ایکس باکس لایو هستید، فرصت پیش آمده را هرگز از دست ندهید! کمپانی مایکروسافت به دلیل برگزاری کنفرانس خود و رویداد E3 2016، عضویت در سرویس الکترونیک آکسس را برای کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو رایگان کرده و علاقه مندان می توانند به مدت ۱۰ روز، از تمامی مزایای این سرویس استفاده کنند. همچنین بیش از ۲۰ بازی به صورت رایگان برای کنسول ایکس باکس وان در نظر گرفته شده است که در این میان، نسخه اول بازی تایتانفال نیز دیده می شود. برای مشاهده متن کامل این خبر، اینجـــــــــا کلیک کنید.

در انتهای این گزارش، دیدگاه شما در رابطه با نسخه دوم بازی تایتانفال چیست؟ آیا مشکلات و ایراداتی که در نسخه اول این مجموعه وجود داشت، در نسخه بعدی آن برطرف خواهند شد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در همین پست با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر