رویدادهایی که امروز خبرساز می شوند

تکنولوژی امروزه در سراسر دنیا راه را برای بسیاری از مشکلات هموار کرده است.روزانه رویدادهایی در سراسر جهان به منظور رونمایی و یا اشاعه فناوری های روز برپا می شود. با کلیک همراه باشید تا از رویدادهای تکنولوژی روز دنیا با خبر شوید.

رویدادهایی که امروز خبرساز می شوند

به اختلالات بی خوابی شب بخیر بگویید

اختلالات خواب یکی از شایع ترین معضلات بشری محسوب می شود. بی خوابی، خروپف، خواب رفتگی پاها در خواب و بسیاری مشکلات که افراد در طول زندگی با آن روبرو هستند. امروز در تاریخ 23 ژانویه بسیاری از متخصصان گردهم آمدند تا با پیش بینی دلایل همچنین رونمایی از تکنولوژی روز در این حوزه به بهبود این معضل بپردازند.

SANS نمایشگاهی امنیتی

یکی از نمایشگاه های مطرح در زمینه امنیت شبکه این روزها در ایالت نیواورلانز آمریکا در حال برگزاریست. نمایشگاهی که از آخرین دست آوردها وتکنولوژی های روز صنعت امنیت شبکه رونمایی می کند.

این نمایشگاه علاوه بر برسی آخرین تکنیک های هکرهای سایبری به پیش بینی راهی برای جلوگیری از نفوذ این مجرمین پرداخته است.

تکنولوژی بی سیم در خدمت سلامت

دانشمندان و متخصصین تکنولوژی پزشکی همه روزه به دنبال راهی برای ارتقا کیفیت عمل های جراحی هستند تا بروز اشتباهات را در عمل های جراحی به حداقل برسانند.

کنفرانسی به همین منظور در ایالت اوستین آمریکا برگزار شده تا از آخرین دستاوردهای تکنولوژی بی سیم در سلامت پرده برداری کند.

این دست آوردها شامل تکنولوژی روباتیک در عمل های جراحی فوق حساس، نمایشگرهای نشانگر وضعیت جسمانی بیمار، رونمایی از آخرین میکرودوربین های جستجوگر در اندام های داخلی است.

ارسال نظر