حلقه Token؛ مد و فناوری را در کنار هم تجربه کنید

کلیک –  این اختراع جدید که حلقه Token نام دارد علاوه بر ظاهری زیبا امکانات بی نظیری را در اختیار کاربران قرار می دهد تا ارتباط با زندگی دیجیتال را بهبود و افزایش دهد.

حلقه Token؛ مد و فناوری را در کنار هم تجربه کنید

شرکتی که توسط Melanie و Steve Shapiro تاسیس شده مبتکر ساخت این حلقه می باشد. این شرکت می گوید هدف از ساخت Token این است که امنیت رمزهای عبور و پرداخت های مالی مشتریان را با همکاری شرکت های مایکروسافت، مسترکارت، ویزا و HID ساده تر و سریع تر کنند.

این حلقه جایگزین کارت های اعتباری، کلید خانه، گواهی اعتبار وب سایت ها، کارت های ترانزیت و سایر کارت های دیجیتال خواهد شد.

Melanie Shapiro در وبلاگ خود درباره این حلقه نوشت: "نحوه استفاده شما از توکن به سیستم زندگی شما ارتباط دارد. این حلقه می تواند راه ارتباطی شما با زندگی دیجیتال باشد."

با اضافه کردن اطلاعات ویزا کارت یا مستر کارت خود به حلقه Token شما قادر خواهید بود پرداخت ها و امور مالی خود را تنها با حرکت دست در بیش از ۱۵ میلیون موقعیت جغرافیایی مختلف انجام دهید. از دو بار زدن بر روی کامپیوتر خود به منظور تایید حساب های کاربری گرفته تا استفاده کردن از Token در حالت tap and go در سیستم حمل و نقل جهانی.

رانندگانی که ماشین های آن ها با فشردن یک دکمه روشن می شود نیز می توانند Token CarLock را بر روی درب خودروی خود نصب کنند و با دوبار زدن به آن درب ماشین را قفل یا باز نمایند.

Token

شرکت تولید کننده این حلقه می گوید: ما Token را ساختیم زیرا احساس کردیم کاربران در فضای آنلاینی که در آینده پیش رو دارند احساس امنیت کمتری می کنند.

زمانی که حلقه را در درون انگشت خود قرار می دهید حسگر تعبیه شده در این انگشتر ابتدا اثرهای انگشت ذخیره شده در درون خود را اسکن کرده و پس از احراز هویت به شما اجازه استفاده از اطلاعات درون خود را می دهد. هم چنین هر زمان که حلقه Token را از انگشت خود خارج کنید، این حلقه کاملا قفل خواهد شد و عمل نخواهد کرد. هر Token دارای یک شارژر است و طول عمر باتری نیز تا حدود ۲ هفته می باشد.

این حلقه در حال حاضر در هفت سایز مختلف موجود است. هم چنین سه رنگ بندی نقره ای براق (۲۴۹ دلار)، مشکی (۲۹۹ دلار) و رزگلد (۲۹۹ دلار) در دسترس می باشند. انتظار می رود این انگشتر به زودی به بازار عرضه شود. برای اطلاع از زمان رونمایی و آخر اطلاعات مربوط به آن توصیه می کنیم در وب سایت این گجت پوشیدنی ثبت نام نمایید.

عکس

در وب سایت Token نوشته شده است: اینترنت مکان بسیار عجیب و غریبی است که بسیاری از افراد تلاش می کنند تا کاربران بتوانند آزادانه به آن دسترسی داشته باشند. اما تنها دسترسی به اینترنت کافی نیست. گشت و گذار کردن در فضای آنلاین احتیاج به امنیت دارد.

این شرکت در ادامه افزود: برقرای امنیت در بانک های اطلاعاتی، سرورها و شبکه هایی که حساب های کاربری و زندگی دیجیتال ما در آن ها وجود دارد بسیار ضروری است.

ارسال نظر