داستان اصلی بازی The Division به سه بخش تقسیم می شود

در جدیدترین مصاحبه مجله Xbox UK با آقای Julian Gerighty، معاون نوآوری استودیوهای یوبی سافت در Massive، اعلام شد که داستان اصلی بازی مورد انتظار Tom Clancy’s The Division به سه بخش تقسیم می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

داستان اصلی بازی The Division به سه بخش تقسیم می شود

برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، در این مصاحبه از آقای Julian Gerighty سوالاتی در خصوص خطی بودن داستان بازی Tom Clancy's The Division پرسیده شد که ایشان در پاسخ به این سوالات این چنین گفت:

ما برای رفع مشکل خطی بودن داستان بازی تصمیم گرفتیم که داستان اصلی این بازی را به سه قسمت مختلف تقسیم کنیم. پس هر ماموریتی که توسط گیمرها به پایان می رسد، مربوط به یکی از این موضوعات است و تنها بخشی از معما و اسرار پشت پرده داستان اصلی بازی برای گیمرها آشکار خواهد شد. زمانی که گیمرها تمامی مراحل این سه قسمت مختلف را به پایان رساندند و تمام جواب معماهای بدست آورده را در کنار یکدیگر قرار دهند، از همه معماها و اسرار پشت پرده با خبر خواهند شد و در این صورت، گیمرها با دید بهتر و متفاوت تری به داستان این بازی نگاه خواهند کرد.

اما این سه قسمت مختلف در چه زمینه هایی هستند؟ ایشان در پاسخ به این سوال اعلام کرد:

سه موضوع مختلف در داستان بازی Tom Clancy's The Division ابتدا به ویروس ها باز می گردد که چه کسی این ویروس ها را تولید کرده، علت تولید از این ویروس چه بوده و اینکه آیا پادزهری برای مقابله و جلوگیری از شیوع این ویروس وجود دارد یا خیر، باز می گردد. قسمت دوم بازی نیز مربوط به ریشه پیدایش ویرویس ها و راه های مقابله با این ویروس خطرناک است. در قسمت سوم بخش داستانی، گیمرها در رابطه با چگونگی احداث دوباره زیر ساخت شهر نیویورک تحقیق خواهند کرد که در حال حاظر نمی توانم اطلاعات زیادی در این باره برای شما بازگو کنم.

سوالی که شاید برای شما هم پیش آمده باشد، این است که کمپانی یوبی سافت چرا شهر بزرگ نیویورک را به عنوان محیط بازی Tom Clancy's The Division انتخاب کردند؟ آقای منگوس یانسن به این سوال نیز پاسخ داد. وی در این زمینه اعلام کرد:

به دلیل اوج نظام اجتماعی شهر نیویورک را به عنوان محیط بازی Tom Clancy's The Division انتخاب کردیم.

داستان بازی Tom Clancy's The Division به سقوط نظام اجتماعی شهر باز می گردد و به همین علت شهر بزرگ نیویورک بهترین انتخاب است! داستان بازی مربوط به شیوع یک ویروس خطرناک در شهر بزرگ نیویورک است. این ویروس که به کمک پول در میان مردم منتقل می شود، کل شهر نیویورک را به آشوب کشانده است. همچنین در روز جمعه سیاه، زمانی که مردم برای خرید هدایای کریسمس به فروشگاه ها مراجعه می کنند، پول های زیادی را رد و بدل می کنند و در واقع جمعه سیاه بزرگترین روز رد و بدل پول در کشور آمریکا محسوب می شود. بنابراین این ویروس خطرناک در جمعه سیاه کل شهر را فرا می گیرد و زیبایی سال نو را از تمام مردم می گیرد. شما به کمک دوستانتان در نقش یک سرباز وظیفه دارید که شهر نیوروک را از فاجعه نجات دهید و نظم را در این شهر برقرار کنید.

گیمرها در منطقه The Dark Zone با یکدیگر به مبارزه خواهند پرداخت و این منطقه هیچ زمان لودینک و بارگزاری ای ندارد. در این منطقه پرهرج و مرج گیمرها می توانند یک تیم را تشکیل دهند و با دیگر تیم ها به مبارزه بپردازند. البته شما می توانید به عنوان جاسوس وارد یک تیم شده و هم تیمی خودتان را بکشید! البته مدیر تیم شما در صورت پی بردن به این موضوع شما را از تیم حذف خواهد کرد. در این صورت در کنار نام شما یک علامت خائن نمایش داده خوالهد شد. توجه کنید که اگر بتوانید بیشتر هم تیمی خودتان را بکشید جایزه دریافت خواهید کرد. پس مواظب هم تیمی هایتان باشید!

علاوه بر این، آقای Jansen در ادامه صحبت های خود اعلام کرد که بازی Tom Clancy's The Division دارای دو بخش تک نفره و چند نفره است و گیمرها می توانند سیر داستانی این بازی را بپیمایند و از داستان خارق العاده این بازی لذت ببرند.

همان طور که اطلاع دارید، کمپانی یوبی سافت در این هفته نسخه بتای بازی Tom Clancy's The Division را در اختیار گیمرها و طرفداران قرار می دهد و شما می توانید این نسخه را تجربه کنید. علاوه بر این، اگر شما نگران دانلود بازی هستید، نگران نباشید! کمپانی یوبی سافت ۴۸ ساعت قبل از شروع و باز شدن سرورهای نسخه بتای این بازی، بازی Tom Clancy's The Division را به صورت Pre Load برای دانلود قرار می دهد تا گیمرها در ثانیه های اولیه باز شدن سرورها، مشغول به تجربه این بازی شوند و دیگر در آن زمان وقت خود را صرف دانلود این بازی نکند. لازم به ذکر است که نسخه بتای بازی Tom Clancy's The Division حدود ۲۶ گیگابایت است.

همچنین چند روز پیش کمپانی یوبی سافت به صورت رسمی سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی و همچنین کارت گرافیک های پشتیبانی شده بازی Tom Clancy's The Division را مشخص کرد. برای مشاهده سیستم ها و متن کامل خبر اینجا کلیک کنید.

بازی بی نظیر Tom Clancy's The Division در حال حاضر تنوسط کمپانی Ubisoft Massive و استودیوی Red Storm Entertainment در حال ساخت است. متاسفانه این بازی قرار بود در سال گذشته عرضه شود اما به دلایل های مختلف این بازی با تاخیر منتشر خواهد شد. بنا به اطلاعات منتشر شده، بازی Tom Clancy's The Division در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۱۸ اسنفد ماه سال ۱۳۹۴ برای کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن و همچنین کامیپوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

در انتها این خبر، دیدگاه شما در رابطه با داستان اصلی بازی Tom Clancy's The Division چیست؟ شما داستان این بازی را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers

ارسال نظر