اپلیکیشن‌های برتر اندروید و iOS از نه تا پانزده شهریور

در این مطلب قصد داریم به معرفی برترین اپلیکیشن‌های اندروید و iOS از ۹ شهریور تا ۱۵ شهریور بپردازیم. کاربران iOS و اندروید که به موسیقی و نقاشی علاقه‌مند هستند، حتما این مطلب را دنبال کنند.

اپلیکیشن‌های برتر اندروید و iOS از نه تا پانزده شهریور

کلیک، نخست به معرفی برترین اپلیکیشن‌های iOS می‌پردازیم و پس از آن برترین اپلیکیشن‌های اندروید را نیز معرفی خواهیم کرد.

  1. اپلیکیشن Primary

۱

قیمت: رایگان

امروزه مراقبت والدین از فرزندان و هدایت آن‌ها در مسیر درست زندگی کار سختی است. زیرا هم باید نظم و انضباط و روش‌های درست زندگی کردن را به آن‌ها بیاموزند و هم به آن‌ها اجازه دهند از قوه تخیل خود استفاده کنند که منجر به کسب تجربه آن‌ها از دنیای پیرامونی خود می‌شود. البته نباید اجازه دهید کودکان غرق در رویا و تخیل شوند. اپلیکیشن‌ Primary هر روز با ارائه توصیه‌های به والدین کمک می‌کند تا در رشد و پیشرفت فرزندان بهتر عمل کنند و آن‌ها را به نحو احسن در مسیر زندگی هدایت کنند.

۲ . اپلیکیشن Melodist

۲

قیمت: رایگان

کاربران به وسیله این اپلیکیشن می‌توانند برای هر یک از تصاویر خود یک ملودی ایجاد کنند. این اپلیکیشن با تحلیل تغییرات در رنگ تصاویر، اشباع رنگ‌ها در تصاویر و روشنایی تصاویر، حالت، میزان، توالی آکوردها (آکورد نواختن همزمان چند نت با یکدیگر است) و خود ملودی را به صورت خودکار ایجاد می‌کند و به این صورت هر تصویری را به یک موسیقی زیبا تبدیل می‌کند و با نمایش تصاویر متحرک حس موسیقی را به کاربر القا می‌کند. این اپلیکیشن با ترکیب موسیقی، تصویر و تصاویر متحرک، یک هنر چند‌رسانه‌ای جدید ایجاد می‌کند.

این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند با خلق موسیقی الهام بگیرید و شما را از فشارهای زندگی دور می‌کند و حس آرامش خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. می‌توانید برای داشتن خواب راحت قبل از خواب به موسیقی مورد علاقه خود گوشی دهید و حتی می‌توانید از تایمر این اپلیکیشن برای توقف پخش موسیقی استفاده کنید.

  1. اپلیکیشن ۷days

۳

قیمت: ۰٫۹۹ دلار

این اپلیکیشن یک تقویم با ظاهری بسیار زیبا است. این اپلیکیشن کارها و جلسات مهم شما را در طول هفته به صورت واضح و مشخص نشان می‌دهد. این تقویم قرار‌های کاری و غیر کاری شما و همچنین اتفاقات مختلف را با رنگ‌های مختلف نمایش می‌دهد و شما می‌توانید تنها با یک نگاه اجمالی به این تقویم کارهای روزانه خود را در ذهن خود مرور کنید. این اپلیکیشن دارای ویجتی است که کارهای هفتگی را به شکلی ساده برای مرور سریع کاربر نمایش می‌دهد.

  1. اپلیکیشن Mondly

۴

قیمت: رایگان

Mondly یک اپلیکیشن زبان‌آموز است که به شما کمک می‌کند مهارت زبانی خود را به میزان چشمگیری افزایش دهید و قادر است ۳۳ زبان مختلف را آموزش دهد. این برنامه شامل درس‌های روزانه است که هر یک از آن‌ها از چندین بخش تشکیل شده است و انجام هر یک از این بخش‌ها تنها چند دقیقه طول می‌کشد. این اپلیکیشن دارای سطوح آموزشی مختلف از مبتدی تا پیشرفته است و می‌تواند نیاز کاربران به یادگیری زبان در سطوح مختلف را برطرف کند؛ از اطلاعات ساده مورد نیاز برای گردشگری گرفته تا یادگیری زبان برای ایجاد ارتباط تجاری با کشورهای مختلف.

  1. اپلیکیشن Geekbench 4

۵

قیمت: رایگان (تا ۲۳ شهریور ماه)

این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در زمینه بنچمارک یا تست عملکرد پردازنده‌ها است. کاربران می‌توانند برای بررسی و آزمایش قدرت پردازشی گوشی‌های خود از این اپلیکیشن استفاده کنند. در این نسخه از اپلیکیشن Geekbench، روش آزمایش پردازنده‌ها دوباره طراحی شده است. این اپلیکیشن می‌تواند برای بررسی قدرت پردازنده‌های گوشی‌های پرچم‌دار شرکت‌های مختلف، ابزار مناسبی باشد.

  1. اپلیکیشن Infinite Painter

۶

این اپلیکیشن برای دوستداران هنر نقاشی و طراحی، اپلیکیشنی قدرتمند و سرگرم‌کننده‌ای است. این اپلیکیشن از ابزارهایی همانند ابزار متقارن، ابزاری برای ترسیم اشکال مختلف، ابزاری برای ایجاد طرح‌های پرسپکتیو و ویژگی‌های دیگری برخوردار است، به کاربران iOS توصیه می‌کنیم حتما این اپلیکیشن را نصب کنند و از آن لذت ببرند.

  1. اپلیکیشن Poison-202

JimAudio-Poison-202

این اپلیکیشن می‌تواند کاربران علاقه‌مند به موسیقی را به وجد بیاورد. این اپلیکیشن می‌تواند موسیقی‌های مختلف را با یکدیگر ترکیب کند. ترکیب‌کننده موسیقی (synthesizer) طراحی شده در این اپلیکیشن از دو نوسان‌ساز تشکیل شده است که هر یک از آن‌ها دارای ۵ طول‌ موج مختلف هستند که شامل نواختن با سرعت متعادل، فیلترها، افزایش یا کاهش شدت صداهای زیر و بم و موارد دیگر است.

در ادامه قصد داریم به معرفی اپلیکیشن‌های برتر اندروید در همین مدت زمان بپردازیم.

  1. اپلیکیشن Crowdsource

۲۲

قیمت: رایگان

گوگل به تازگی اپلیکیشنی را عرضه کرده است که با کمک میلیون‌ها کاربران در سراسر جهان می‌تواند قدرت و دقت خود را در ترجمه متون افزایش دهد. این اپلیکیشن Crowdsource نام دارد و کاربران می‌توانند با بررسی نوشته‌های تصاویر و دست خط‌ها و بازبینی ترجمه‌های ماشینی به گوگل برای ترجمه متون کمک کنند. البته کاربران نباید انتظار داشته باشند برای انجام این کار از گوگل پاداش بگیرند؛ اما کمک آن‌ها می‌تواند به ارائه خدمات بهتر توسط گوگل کمک کند.

  1. اپلیکیشن KinScreen

۱۱

قیمت: رایگان

این اپلیکیشن این امکان را به شما می‌دهد زمانی که گوشی شما در حالت آماده به کار است، آن را کاملا کنترل کنید. شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن گوشی خود را طوری تنظیم کنید که هنگامی که در حالت عمودی و در زاویه خاصی قرار گرفت، صفحه نمایش آن خاموش نشود و یا با تکان دادن دست خود مقابل حسگر گوشی، آن را از حالت آماده به کار خارج کنید و یا با قرار دادن چیزی در مقابل حسگر مجاورتی گوشی، صفحه نمایش آن را خاموش کنید.

  1. اپلیکیشن Weather Now

S4-Launcher-AccuWeather-Widget

قیمت: رایگان

اپلیکیشنی زیبا و ساده برای پیش‌بینی وضعیت آب و هوا است که توسط زبان طراحی Material design که در سال ۲۰۱۴ توسط گوگل ایجاد شده است، طراحی شده است.

  1. اپلیکیشن Mondly

۴

قیمت: رایگان

این اپلیکیشن که قبلا در مورد آن توضیح دادیم، علاوه بر iOS برای اندروید نیز عرضه شده است.

  1. اپلیکیشن Geekbench 4

۵

قیمت: رایگان

این اپلیکیشن که قبلا در مورد آن توضیح دادیم، علاوه بر iOS برای اندروید نیز عرضه شده است.

  1. اپلیکیشن Shuffly for YouTube

Shuffly-for-YouTube

قیمت: رایگان

الگوریتم‌های مختلف You Tube برای پیشنهاد ویدبوهای مختلف در سال‌های اخیر تغییراتی داشته است و بسیاری از این الگوریتم‌ها در حال حاضر عملکرد خوبی ندارند و کاربران انتقاداتی را نسبت به آن‌ها مطرح می‌کنند. معمولا یوتیوب ویدیوهایی را به کاربران پیشنهاد می‌کند که مورد علاقه کاربران نیست و یا قبلا آن‌ها را تماشا کرده‌اند. اگر شما هم دچار این مشکل هستید می‌توانید از Shuffly for YouTube استفاده کنید. این اپلیکیشن‌های ویدیوهایی را که معمولا کاربر آن‌ها را تماشا می‌کند و یا آن‌ها را لایک می‌کند، بررسی می‌کند و ویدیو را مطابق با این موارد به کاربر پیشنهاد می‌دهد.

  1. اپلیکیشن Musicagraph

screen-2

قیمت: رایگان

این اپلیکیشن یک پخش‌کننده قوی موسیقی با ظاهری زیبا است که هم داری اکولایزر است وهم امکان جستجو در میان فایل‌های موسیقی گوشی را برای کاربر فراهم کرده است. توسعه‌دهنده این اپلیکیشن اعلام کرده است که به زودی امکان جداسازی بخشی از یک فایل موسیقی را و استفاده از آن به عنوان زنگ گوشی در این اپلیکیشن ایجاد خواهد کرد.

  1. اپلیکیشن MenuSnap

MenuSnap

ممکن است به رستورانی در یک کشور خارجی بروید و نتوانید غذای مورد علاقه خود را در میان منوها انتخاب کنید و یا اطلاعاتی در مورد غذاها ارائه نشده است. در چنین مواقعی این اپلیکیشن به دو صورت می‌تواند به شما کمک کند. این اپلیکیشن در صورتی که منو قبلا ترجمه نشده باشد، آن را ترجمه می‌کند و سپس امکان جستجو در مورد غذا‌های مختلف را برای کاربر فراهم می‌کند و به این صورت به کاربر کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشد.

ارسال نظر