برترین بازی های ویدئویی سال 2015

همیشه انتخاب کردن کار دشواری است، چه برسد که بخواهیم از میان چند جنس ناب گلچین کنیم. این کار در دنیای بازی ها بیشتر به چشم می آید چرا که سال 2015 پر بود از عناوین جالب و هیجان انگیز. جه عناوینی که برای کامپیوتر منتشر شده اند و چه عناوینی که برای کنسول های دیگر روانه بازار گشته اند.

برترین بازی های ویدئویی سال 2015

این کار در دنیای بازی ها بیشتر به چشم می آید چرا که سال 2015 پر بود از عناوین جالب و هیجان انگیز. جه عناوینی که برای کامپیوتر منتشر شده اند و چه عناوینی که برای کنسول های دیگر روانه بازار گشته اند.

به گزارش کلیک، در این مطلب ما نگاه اجمالی به این بازی ها خواهیم انداخت. این کار را به ترتیب حروف الفبای انگلیسی انجام خواهیم داد تا ملاکی برای رتبه بندی از جانب ما نباشد.

اساسینز کرید: پیروزی ( Assassin's Creed: Victory )

از هر لحاظ به نسخه قبلی اساسینز کرید نگاه کنیم آن را چیزی جز یک فاجعه برای این عنوان در نمیابیم. شاید بهتر بود نسخه سال 2015 از "پیروزی" به "رستگاری" تغییر عنوان می داد، چرا که یوبیسافت به شدت نیاز دارد تا این نسخه بدرخشد و آبروی از دست رفته اش باز گردد.

بتل فیلد: تندرو ( Battlefield: Hardline )

بدون شک این نسخه از Battlefield را می توان قوی ترین قسمت آن دانست. صداگذاری بازی یکی از نقاط قوت بازی محسوب می شود. همچنین اتومبیل های قدیمی و اسلحه ها به خوبی کار شده اند.

اتومبیل جدید بتمن در Batman: Arkham Knight اتومبیل جدید بتمن در Batman: Arkham Knight

بتمن: شوالیه آرخام ( Batman: Arkham Knight )

آخرین نسخه از سری بازی های Arkham با عنوان Arkham Knight ، گشت و گزار و تاخ و تاز جدید Rocksteady در دنیای بتمن می باشد. بازی برای اولین این امکان را دارد که شما می توانید بت موبیل ( اتومبیل مخصوص بتمن ) را هدایت کنید. به نظر شکفت انگیز می آید و همین ویژگی باعث می شود شما بخواهید بارها و بارها این بازی را انجام دهید.

Below :

یکی از منحصر به فردترین بازی های اختصاصی X-Box One که استودیو Capybara آن را منتشر کرده و نشان داده توانایی بالایی در ساخت بازی های این چنینی دارد.

Bloodborne Bloodborne

Bloodborne :

در این لیست آنچنان عنوانی وجود ندارد که مثل بازی Bloodborne اعتیادآور باشد. عنوانی که با حال هوایی متفاوت واقعا برای کسانی که بازی می کنند لذت بخش است. حال هوای بازی تاریک و محصور کننده است و مبارزات در بازی سریع و خشن اتفاق می افتد. عناصر جدید گیم پلی بازی نظیر سیاه چاله ها همگی به طور اتفاقی رخ می دهند. اینگونه که وقتی از یک نبرد سخت و خسته کننده درمیایید وارد سیاهچاله ای می شوید که سراسر یاس و نا امیدی در آن موج میزند.

Dying Light :

عنوان جدیدی که در ژانر زامبی منتشر شده و به کل دنیای بازی های زامبی محور را زیر سوال برده. چرایی این گفته همین بس که شما در این بازی با زامبی های پارکور باز روبه رو هستید. البته این یکی از نقاط قوت بازی می باشد. بازی همچنین شامل یک سیستم گردش روز و شب می باشد که در شب زامبی های خطرناکی آزاد می شوند و اصلا دلتان نمی خواهد که با آنها روبه رو شوید.

هر آنچه در بالا در مورد بازی های مختلف گفته شد، صرفا جهت آشنا نمودن شما با عناوین جدید بود و ما قصد هیچگونه مقایسه نداشتیم.

منبع: مجله forbes

ارسال نظر