تبلت ویندوزی DynaPad توشیبا با ضخامت 6.9 میلیمتر راهی ایالات متحده می‌شود

توشیبا در رویداد IFA 2015 به طور رسمی از تبلت DynaPad خود رونمایی کرد، اما امروز و در جریان نمایشگاه CES 2016 رسما اعلام کرد که این محصول به بازارهای ایالات متحده عرضه می‌شود.

تبلت ویندوزی DynaPad توشیبا با ضخامت 6.9 میلیمتر راهی ایالات متحده می‌شود

عرضه این تبلت از ماه آینده در بازارهای ایالات متحده آغاز می‌شود. تبلت DynaPad توشیبا از صفحه نمایشی 12 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل بهره‌مند بوده و سیستم عامل پیش فرض نصب شده بر روی آن ویندوز 10 مایکروسافت خواهد بود. شایان ذکر است که صفحه نمایش این محصول با استفاده پنل گوریلاگلاس 3 پوشانده شده و از آن محافظت به عمل می‌آید.

توشیبا در کنار این تبلت یک قلم نوری اختصاصی را نیز ارائه می‌کند که ظاهرا از کیفیت عملکرد بسیار بالایی برخوردار بوده و تکنولوژی‌های جالب توجه‌ای در آن به کار گرفته شده است. توشیبا اشاره داشته که این قلم نوری از تکنولوژی Wacom Feel بهره می‌برد که به موجب آن قابلیت پشتیبانی از 2048 درجه فشار گوناگون برای آن فراهم آمده است.

1

سیستم روی چیپی (SoC) که شرکت توشیبا برای این تبلت ویندوزی در نظر گرفته، تراشه‌ اتم Z8300 شرکت اینتل است که پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.44 و 1.84 گیگاهرتز را به همراه دارد. این تراشه طی فرآیند تولید 14 نانومتری ساخته شده و از نظر مصرف انرژی هم بسیار بهره‌ور محسوب می‌شود.

در کنار تراشه‌ی اتم Z8300 اینتل، در ساختار تبلت 12 اینچی و فوق‌العاده باریک DynaPad توشیبا از رم 4 گیگابایتی نوع DDR3L و حافظه داخلی پیش فرض 64 گیگابایتی نیز استفاده شده است. این محصول از قابلیت اتصال وای‌فای و بلوتوث نسخه 4.0 نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. سنسور دوربین اصلی و سلفی این تبلت هم به ترتیب سنسورهایی 8 و 2 مگاپیکسلی هستند.

3

شایان ذکر است که تبلت DynaPad توشیبا قابلیت پشتیبانی از حافظه‎‌ جانبی را نیز به همراه دارد، بنابراین کاربران علاقمند می‌توانند با استفاده از اتصال رم میکرو اس‌دی (Micro SD) فضای ذخیره‌سازی اطلاعات این محصول را افزایش دهند. تین تبلت ویندوزی همچنین به دو پورت اتصال Micro USB 2.0 مجهز بوده و از پورت اتصال Micro HDMI نیز بهره‌مند است.

اما تبلت DynaPad توشیبا وزنی برابر با 580 گرم دارد و ضخامت بدنه آن تنها 6.9 میلیمتر است! هنگامی که صفحه کلید اختصاصی این محصول را به بدنه‌ آن متصل کنید، وزن نهایی دستگاه به 1000 گرم افزایش خواهد یافت. کمپانی توشیبا اعلام کرده که عرضه رسمی این تبلت ویندوزی فوق باریک در بازارهای ایالات متحده طی ماه ژانویه آغاز می‌شود و قیمت این محصول هم 569.99 دلار خواهد بود.

منبع: anandtech

ارسال نظر