جیپ گرند چروکی trackhawk قدرتمندتر از همیشه

شرکت جیپ به عنوان یکی از برندهای زیرمجموعه جنرال موتورز شناخته می‌شود که در سبد محصولات آن تنها می‌توان مدل شاسی بلند را مشاهده کرد تا دیگر مدلی. حال به تازگی شاهد معرفی مدل جدیدی هستیم که گرند چروکی trackhawk نام دارد.

جیپ گرند چروکی trackhawk قدرتمندتر از همیشه

به گزارش کلیک٬ به تازگی جیپ نسخه جدیدی از گرند چروکی را معرفی کرده که به عنوان گرند چروکی Trackhawk شناخته می‌شود. این مدل برای نمایشگاه نیویورک طراحی و توسعه یافته تا در میان رقبا یک مهره سرسختی به شمار رود.

در بازار شاسی بلندها برندهای مختلفی را شاهد هستیم که هر یک با ویژگی‌های خاص خود قابل توجه هستند. مدل جدید گرند چروکی نیز در طراحی تفاوتی با نسخه استاندارد مدل ۲۰۱۷ نداشته اما جیپ سعی کرده ساختاری اسپرت به این مدل بلند قامت ببخشد. گرند چروکی Trackhawk از پیشرانه ۷۰۷ اسب‌بخاری بهره می‌برد که ۰ تا ۱۰۰ را در ۳٫۵ ثانیه سپری می‌کند. سقف سرعت مدل مذکور یبش از ۲۹۰ کیلومتر برساعت بوده که به دلیل وزن نسبتا بالا خودرو، گرند جدید قادر نیست به سقف سرعت بیشتری با موتور ۷۰۰ اسبی دست پیدا کند.

جیب معتقد است که گرند چروکی Trackhawk سریعترین شاسی بلند جهان محسوب شده و هیچ یک از دیگر شاسی‌ها دارای چنین سقف سرعت و قدرت پیشرانه‌ای نیستند. البته تسلا X P100D را باید متفاوت از خودروهای معمول دانست و نباید آن را یک رقیب برای SUV چون جیپ گرند چروکی Trackhawk به حساب آورد.گذشته از Trackhawk ، شرکت جیپ مدل قدرتمند دیگری داشته که به عنوان SRT شناخته می‌شود. چنین نسخه‌ای به پیشرانه ۴۷۵ اسبی مجهز بوده که توان بالایی محسوب می‌شود و شاسی بلند پرتوانی پیش از گرند چروکی Trackhawk به حساب می‌آید.

به گفته جیپ گرند چروکی trackhawk دارای پنج حالت رانندگی بوده که باید به حالت پیست و برخی دیگر اشاره داشت. جزئیات بیشتری از این خودرو ارائه نشد و می‌توانید برای کسب اطلاعات کافی به وب‌سایت رسمی کمپانی جیپ مراجعه کنید.

انتظار داریم در جریان نمایشگاه اتومبیل نیویورک شرکت مذکور اطلاعات جامع و کاملی از گرند چروکی Trackhawk ارائه دهد. نمایشگاه اتومبیل نیویورک از اواسط ماه جاری کار خود را آغاز کرده و تا یک هفته‌ای جریان خواهد داشت.

منبع: geeky-gadgets

ارسال نظر