تاریخ انتشار TrackMania Turbo مشخص شد

اگر شما علاقه زیادی به تجربه بازی های اتومبیل رانی و مسابقه ای حرفه ای مانند Driveclub و Forza ندارید و به دنبال بازی کمی جدی تر از Mario Kart 8 هستید، بازی جدید و زیبای کمپانی یوبی سافت به نام TrackMania Turbo دقیقا همان بازی ای است که شما به دنبال آن هستید. این سری قدیمی که حدود یک دهه در میان گیمرها شناخته شده است، همیشه دارای چالش های محیطی و ابزارهای خلاقانه جدید است و گویا بتواند رضایت گیمرها و منتقدان را به دست بیاورد. به تازگی کمپانی یوبی سافت به صورت رسمی تاریخ انتشار بازی TrackMania Turbo را مشخص کرده و برای اطلاع از تاریخ عرضه این بازی، همراه رسانه بزرگ کلیک باشید.

تاریخ انتشار TrackMania Turbo مشخص شد

بازی جدید و زیبای کمپانی یوبی سافت به نام TrackMania Turbo دقیقا همان بازی ای است که شما به دنبال آن هستید. این سری قدیمی که حدود یک دهه در میان گیمرها شناخته شده است، همیشه دارای چالش های محیطی و ابزارهای خلاقانه جدید است و گویا بتواند رضایت گیمرها و منتقدان را به دست بیاورد. به تازگی کمپانی یوبی سافت به صورت رسمی تاریخ انتشار بازی TrackMania Turbo را مشخص کرده و برای اطلاع از تاریخ عرضه این بازی، همراه رسانه بزرگ کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش کمپانی نامدار یوبی سافت در بیانیه ای اعلام کرد که بازی TrackMania Turbo در تاریخ 22 ماه مارس سال میلادی جاری مصادف با سه‌شنبه 3 فروردين 1395 برای کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین رایانه های شخصی مبتی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز عرضه خواهد شد.

همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط کمپانی یوبی سافت، بازی TrackMania Turbo در مجموع دارای 200 مسیر در 4 نوع محیط مختلف است. نکته قابل توجه این جاست که اگر بازی زیبای TrackMania Turbo را بر روی رایانه های شخصی و یا کنسول پلی استیشن 4 تجربه خواهید کرد، می توانید از هدست مجازی آکیولس ریفت و پلی استیشن وی آر استفاده کنید و از بازی بیشتر از همیشه لذت ببرید. البته توجه کنید که در حال حاضر هدست مجازی پلی استیشن وی آر منتشر نشده و فقط بر اساس گزارش ها، این بازی از هدست مجازی پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین لازم است بدانید در حالی که بازی در تاریخ 22 مارس سال میلادی جاری برای سه پلتفرم ذکر شده منتشر می شود، این تاریخ مربوط به کشور آمریکالی شمالی است. بنابراین بازی TrackMania Turbo در اروپا و کشور بریتانیا به ترتیب در 24 مارس (مصادف با 5 فروردین ماه سال 1395) و 25 مارس (مصادف با 6 فروردین ماه سال 1395) برای سه پلتفرم Xbox One, PC, PlayStation 4 منتشر خواهد شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص بازی TrackMania Turbo چیست؟ به نظر شما این بازی می تواند در میان گیمرها محبوب شود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه بزرگ کلیک در میان بگذرید.

منبع: Dualshockers

ارسال نظر