تریلر Sniper Elite 4 منتشر شد

علاقمندان بازی Sniper Elite 4  با یک تریلر جدید از طرف استودیوی Rebellion Developments  آشنا می شوند که نشان می‌دهد، چرا ایتالیا در زمان جنگ جهانی دوم به تئاتر علاقه داشت.

تریلر Sniper Elite 4 منتشر شد

کلیک - در راستای انتشار بازی Sniper Elite 4 و طبق اطلاعاتی که Rebellion منتشر کرده است، یک تریلر جدید که در واقع قسمت اول سری تریلرهای SOE Intel briefings محسوب می‌شود، عرضه گشته است که اطلاعات مفیدی را برای علاقمندان این بازی ارائه می دهد. داستان بدین صورت است که بر اساس اطلاعات تاریخی ارتش ایتالیا تاکید افراطی و زیادی برروی قهرمان محوری و شجاعت (heroism) داشت و اشاره قابل توجهی به فداکاری و از خود گذشتگی می‌شد. همه این عناصر در کشوری زیر سلطه فاشیست قرار گرفته بود. در تریلر جدید در مورد مامور Karl Fairburne توضیحاتی داده می‌شود.

Sniper Elite 4

همسو با انتشار این ویدئو کالین هاوری (Colin Harvey)، در بلاگ پلی‌استیشن، که طراح روایت داستان در Rebellion است. توضیحات جالب و مفیدی از داستان بازی Sniper Elite 4 می‌دهد:

"سال ۱۹۴۳ است و روزولت (D. Roosevelt ) و وینستون چرچیل در کازابلانکا در آفریقا ،با یکدیگر دیدار می کنند تا در مورد قدم همکاری بعدی بحث کنند. آمریکایی‌ها تمایل دارند که از طریق کانال‌های فرانسه، به مناطق صنعتی آلمان حمله کنند. در طرف مقابل، چرچیل یک حمله و هجوم به ایتالیا را در نظر دارد که اجازه می‌دهد هم پیمانان به راحتی به ناتزی‌ها حمله کنند و فشار را از ارتش سرخ در غرب کم کنند. نظر چرچیل در این بحث غالب می‌شود.

و از همین جا است که Sniper Elite 4 آغاز می‌شود. پیش از اجرای برنامه حمله به ایتالیا، متفقین متوجه سلاح شگفت انگیز هیتلر می‌شوند و ستوان Karl Fairburne را برای تحقیق به جزیره ایتالیا می‌فرستند. این مکان به شدت زیبا و چشم نواز است و البته ما این مکان را طراحی کردیم که شما از آن استفاده ببرید. می‌توانید به ارتفاعات جزیره بروید و از دید خوبی برخوردار شوید یا این که می‌توانید از طریق تونل‌های مخفی به صورت غافلگیرانه عمل کنید و در آخر ماموریت خود را به پایان برسانید.

در بازی Sniper Elite 4، شخصیت اصلی داستان، یعنی Karl، به کشوری پا می‌گذارد که به مدت دو دهه زیر سلطه فاشیست Mussolini بوده است. تضاد‌های سیاسی رژیم باعث نابودی تدریجی آن شده است. حال، ناتزی‌های هیتلر به صورت مهمان‌های افتخاری Mussolini شناخته می‌شوند.

درست پیش از آغاز عملیات مذکور، Karl باید اهداف کلیدی را از بین ببرد و ماموریت‌های گروه SOE و OSS را انجام دهد و همچنین قراردادی با هم پیمانان و مبارزان شورش گر ببندد. او به نیرو‌های ایتالیایی و مبارزان فاشیت و حتی مافیا حمله می‌کند.

با این توصیف، در اطلاعات جدیدی که از بازی گفته شده، مشخص شده نقشه بازی سه برابر نسخه قبلی است و طراحی‌های بازی بیشتر از نسخه‌های قبلی از محیط‌های واقعی هستند.

به گفته هاروی، گیمر به دلخواه می‌تواند اطلاعات بیشتری از داستان بازی به دست آورده و همچنین می‌تواند با صحبت با اشخاص مختلف اطلاعات داستانی بیشتری به دست آورد. پیشروی مخفیانه همچنین می‌تواند باعث رخ دادن این اتفاق شود.

قسمت جدیدی که به این بازی اضافه شده است این است که پس از نابودی دشمنان، می‌توانید با جست و جوی لباس‌های آن‌ها، علاوه بر مهمات و تجهیزات، مدارکی مفید به دست آورید. همه این اطلاعاتی که به دست می‌آورید باعث می‌شوند بهتر بتوانید تصمیم بگیرید که با کدام گروه به مبارزه بپردازید و طرف کدام گروه باشید.

در پایان همراه با این تریلر جالب، اعلام شده است که عنوان Sniper Elite 4 در تاریخ ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۷ برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد گشت.

حجم ویدیو: 12.86M | مدت زمان ویدیو: 00:02:14 | دانلود ویدیو
ارسال نظر