مخالفت ترامپ با صدور ویزا از طریق لاتاری

رسانه کلیک - ترامپ لاتاری را با انتشار تویئتی به باد انتفاد گرفت و به مخالفت با آن پرداخت. <p> دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا  در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: تروریست‌ها از طریق آنچه «برنامه بخت آزمایی ویزای گوناگونی» نامیده می‌شود و از دسته ‌گل های چاک شومر است، وارد کشور می‌شوند. من خواستار ورود (مهاجران) بر مبنای شایستگی هستم. ما برای مهاجرت بر مبنای شایستگی مبارزه می‌کنیم؛ دیگر از سیستم های بخت آزمایی دموکرات ها خبری نیست. ما باید به مراتب سرسخت‌تر و هوشمند‌تر شویم. ویزای گوناگونی یا گرین کارت لاتاری یکی از انواع ویزاهای مهاجرتی آمریکا است. از سال ۱۹۹۰ و به دستور کنگره آمریکا، هر سال وزارت امور خارجه آمریکا مطابق بخش ۲۰۳(سی) از قانون مهاجرت و ملیت (Immigration and Nationality Act) آمریکا، به صورت قرعه‌کشی (موسوم به لاتاری) تعدادی افراد را برای دریافت این نوع ویزا انتخاب می‌کند که نهایتاً منجر به دریافت کارت اقامت دائم آمریکا (معروف به گرین کارت) می‌شود. اکنون که ترامپ لاتاری را مورد انتقاد قرار داده، باید منتظر بود که چه سرانجامی در انتظار این نوع ویزای مهاجرتی خواهد بود. 

مخالفت ترامپ با صدور ویزا از طریق لاتاری
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: تروریست‌ها از طریق آنچه «برنامه بخت آزمایی ویزای گوناگونی» نامیده می‌شود و از دسته ‌گل های چاک شومر است، وارد کشور می‌شوند.
من خواستار ورود (مهاجران) بر مبنای شایستگی هستم. ما برای مهاجرت بر مبنای شایستگی مبارزه می‌کنیم؛ دیگر از سیستم های بخت آزمایی دموکرات ها خبری نیست. ما باید به مراتب سرسخت‌تر و هوشمند‌تر شویم.
ویزای گوناگونی یا گرین کارت لاتاری یکی از انواع ویزاهای مهاجرتی آمریکا است. از سال ۱۹۹۰ و به دستور کنگره آمریکا، هر سال وزارت امور خارجه آمریکا مطابق بخش ۲۰۳(سی) از قانون مهاجرت و ملیت (Immigration and Nationality Act) آمریکا، به صورت قرعه‌کشی (موسوم به لاتاری) تعدادی افراد را برای دریافت این نوع ویزا انتخاب می‌کند که نهایتاً منجر به دریافت کارت اقامت دائم آمریکا (معروف به گرین کارت) می‌شود.
اکنون که ترامپ لاتاری را مورد انتقاد قرار داده، باید منتظر بود که چه سرانجامی در انتظار این نوع ویزای مهاجرتی خواهد بود.
ارسال نظر