بازی Titanfall 2 رایگان شد

رسانه کلیک - اگر علاقه زیادی به بازی Titanfall 2 دارید ولی هنوز آن را خریداری نکرده اید، این فرصت پیش آمده را از دست ندهید و در آخر هفته به صورت رایگان به تجربه بازی بپردازید.

بازی Titanfall 2 رایگان شد

بر اساس جدیدترین اطلاعیه شرکت بزرگ الکترونیک آرتز، تمامی بازیکنان و علاقه مندان می توانند از تاریخ ۲۸ جولای سال میلادی جاری مصادف با ۶ مرداد الی ۳۱ جولای (۹ مرداد) به صورت رایگان عنوان ویدیویی Titanfall 2 را بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی بازی کنند. طبق گفته های سازندگان، در این نسخه آزمایشی بخش های محدودی از دو حالت تک نفره و چند نفره قابل بازی است که در این بازه زمانی رویداد Double XP نیز برقرار خواهد بود.

جهت دریافت رایگان بازی تایتانفال ۲، کافی است به فروشگاه های اوریجین، ایکس باکس لایو و پلی استیشن استور مراجعه کرده و با کلیک بر روی گزینه "امتحان نسخه آزمایشی (Try Trial Version)" مراحل دانلود بازی را طی کنید. گفتنی است در صورتی که به بازی تایتانفال ۲ علاقه مند شوید، می توانید بازی را با نصف قیمت (تخفیف ۵۰ درصدی) در فروشگاه های اویجین، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو خریداری کنید. توجه داشته باشید که این تخفیف ها تنها تا روز ۱۰ مرداد برقرار خواهند بود. همچنین نگران امتیازات و دستاوردهای خود در نسخه آزمایشی نباشید چرا که تمامی اطلاعات شما به نسخه کامل بازی منتقل خواهد شد.

به علاوه در پایان این هفته، خریداران و دارندگان Titanfall 2 در صورت تجربه حالت های مختلف بخش چند نفره بازی، XP دو برابر دریافت می کنند. بنابراین این هفته فرصت خوبی برای افزایش سطح لول و کسب امتیاز در بازی بی نظیر تایتانفال ۲ است. استودیوی ریسپان اینترتیمنت تا به امروز دست از پشتیبانی این عنوان برنداشته به طوری که هفته گذشته بسته الحاقی جدیدی به نام Operation Frontier Shield به صورت رایگان منتشر شد. این بسته الحاقی علاوه بر چند نقشه جدید، حالت جدیدی به نام Frontier Defense را به بازی اضافه کرد.

Titanfall 2

در دیگر خبرهای پیرامون تایتانفال ۲ می توان به افزودن شدن بازی به لیست عناوین سرویس اوریجین اکسس اشاره کرد. در اوایل ماه میلادی جاری، شرکت الکترونیک آرتز برای حمایت از سرویس Origin Access رسما تایید کرده بود که دو بازی ویدیویی بزرگ بتلفیلد ۱ و تایتانفال ۲ بزودی به این سرویس اضافه خواهند شد. گویا زمان آن فرا رسید و EA همانند قولی که داده بود، بازی تایتانفال ۲ را نیز به سرویس اوریجین اکسس افزود. به بیانی دیگر، پی سی بازها و کاربران سرویس Origin Access مادامی که عضو این سرویس بمانند، می توانند بدون پرداخت هزینه ای عناوین ویدیویی بزرگ شرکت الکترونیک آرتز از جمله Titanfall 2 را تجربه کنند. بنابراین هم اکنون فرصت خوبی پیش روی شماست که با پرداخت هزینه اندک (۴٫۹۹ دلار در ماه) جز مشترکین این سرویس شوید و عناوینی همچون بتلفیلد ۱، فیفا ۱۷، تایتانفال ۲، نید فور اسپید و... را به صورت رایگان بازی کنید.

عنوان بی نظیر و پرطرفدار Titanfall 2 در تاریخ ۲۶ اکتبر سال میلادی گذشته مصادف با ۵ آبان ماه سال ۹۵ برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی منتشر شد. عملکرد این بازی ویدیویی ستودنی است به طوری که نظر تمامی منتقدان و همچنین بازیکنان را به خود جلب نمود و طبق آخرین گزارش منتشر شده توسط شرکت الکترونیک آرتز، تا به امروز بیش از ۲۰ میلیون بازیکن در سراسر جهان در این بازی ثبت نام کرده اند.

ارسال نظر