AIR Bar دستگاهی که مانیتورهای قدیمی را به صفحه لمسی تبدیل می کند

اگر از علاقه مندان به صفحه نمایش های لمسی هستید و احتیاج به یک لپ تاپ یا مانیتور با قابلیت Touch دارید اما توانایی تهیه و خرید چنین دستگاه هایی را ندارید، با گجت جدیدی به نام AIR Bar این امکان را به مانیتورهای قدیمی خود اضافه کنید.

AIR Bar دستگاهی که مانیتورهای قدیمی را به صفحه لمسی تبدیل می کند

به گزارش کلیک، صفحه نمایش های لمسی امروزه یکی از ویژگی های متداول لپ تاپ های مدرن محسوب می شود اما هنوز تمامی لپ تاپ های موجود در بازار این قابلیت را ندارند. شرکت سوئدی «Neonode» با طراحی «Airbar» این امکان را بوجود آورده تا شما هم مانیتورهای غیرلمسی را تبدیل به یک مانیتور لمسی کنید.

«Airbar» چیست و چگونه کار می کند ؟

«Airbar» وسیله قابل اتصال کوچکیست که از طریق پورت USB به مانیتور وصل شده، و با ایجاد پرتو حرکت دست شما از قبیل لمس، اشاره، ضربه زدن و بزرگنمایی و همچنین بالا و پایین بردن صفحات بر روی مانیتور به داده های قابل درک سیستم تبدیل میکند و صفحه نمایش را مجهز به قابلیت تاچ میکند.

قابل توجه است که این وسیله بدون هیچ تغییر سخت افزاری در سیستم شما این تغییرات شگفت انگیز را انجام میدهد و همچنین شما حتی با داشتن دستکش مشکلی در کار با این سیستم نخواهید داشت. همچنین «Airbar» قابل استفاده بر روی ویندوزهای 8 و 10 و حتی chormbook میباشد که هنوز برای اجرا بر روی os x کامل نشده است. و درحال حاضرتنها قابل اجرا بر روی مانیتورهایی با سایز 15.6 اینچ است.

قیمت این دستگاه 49دلار تخمین زده شده که در ماه ژانویه در نمایشگاه CES لاس وگاس رونمایی و به فروش گذاشته میشود.

منبع : thehackernews.com

ارسال نظر