علاقه مندان به سریال های خارجی و ایرانی این اپلیکیشن را حتما روی گوشی خود نصب کنند!

رسانه کلیک - افرادی که به طور مرتب به تماشای سریال‌های تلویزیونی می‌نشینند و یا به عبارت بهتر، سریال باز حرفه‌ای هستند، بعد از تماشای هر قسمت و یا فصل، علاقه زیادی دارند که درباره آن با دیگر افراد تماشا کننده بحث و گفتگو کنند. با آمدن تلگرام و ایجاد گروه‌های متعدد در این زمینه، این نیاز تقریبا برطرف شد، اما باز هم جای خالی یک فضای اختصاصی که فقط در این حوزه فعالیت داشته باشد، احساس می‌شد. اپلیکیشن TV Time این فضای اختصاصی مورد نیاز افراد سریال باز را به صورت رایگان ایجاد کرده است.

علاقه مندان به سریال های خارجی و ایرانی این اپلیکیشن را حتما روی گوشی خود نصب کنند!

Tv Time در واقع با ایجاد محیطی عالی و بدون نقص می‌تواند به خانه دوم افراد سریال‌ باز تبدیل شود. اما چه چیزی باعث می‌گردد تا این این اپ را با عنوان خانه دوم سریال‌ بازان بخوانیم؟ در ادامه شما را با قابلیت‌ها و ویژگی‌های این اپ بیشتر آشنا می‌کنیم.

یک شبکه اجتماعی کامل برای تعامل

Tv Time چیزی از فیس‌بوک و اینستاگرام کم ندارد. فضا به‌ صورتی ساخته شده که کاربران بتوانند مطالب حوزه سریال دلخواه‌‌شان را پست و در طرف مقابل، لایک و کامنت دریافت کنند. تمامی اطلاعات سریال‌ها مانند تعداد فصل و قسمت، نام هر اپیزود، خلاصه داستان هر قسمت، تاریخ و ساعت پخش، شبکه پخش کننده، رتبه کاربران برنامه و لینک imdb از این قسمت در دسترس است.

اپلیکیشن Tv Time

با دیدن هر قسمت از سریال شما می‌توانید وارد صفحه مربوط به آن شوید و با فعال کردن گزینه Watched، اتمام تماشای آن قسمت را به ثبت برسانید. اصل ماجرا اینجا است که با انتخاب این گزینه، به تعداد زیادی از واکنش‌ها و پست‌های کاربران برای آن اپیزود مواجه می‌گردید. پست‌های واکنشی به صورت ویدیو‌های کوتاه بوده که هر شخص برای بیان احساسش از تماشای آن قسمت، به اشتراک می‌گذارد. شما هم می‌توانید نظر خود را در رابطه با قسمتی که دیده‌اید، با سایر بینندگان در میان بگذارید و یا حتی بهترین بازیگر آن اپیزود را از نظر خودتان به ثبت برسانید. علاوه بر این ها امکان لایک و گذاشتن کامنت برای پست‌های مختلف وجود داشته و افراد می‌توانند از این طریق با هم ارتباط برقرار کنند.

اپلیکیشن سریال

در پروفایل شخصی Tv Time خود، سریال‌هایی که قبلا تماشا کرده‌اید، در حال حاضر تماشا می کنید و یا در آینده می‌خواهید تماشا کنید، وجود دارند. همچنین در این برنامه می‌توانید پروفایل افراد را فالو کرده و از وضعیت تماشای سریال‌ و نظرات‌شان در این زمینه مطلع گردید.

دقیق‌ترین اطلاعات زمانی پخش سریال‌ها

شاید برای فهمیدن اینکه قسمت و یا فصل بعدی سریال مورد علاقه‌تان چه زمانی پخش می‌شود، به کلی گشت و گذار در اینترنت بپردازید و باز هم به اطلاعات درستی دست نیابید. در Tv Time، اطلاعات زمانی سریال‌ها مانند روز و حتی ساعت پخش، وجود دارد. علاوه بر این‌ها شما می‌توانید بخشی را در اپ تنظیم کنید تا با به محض پخش شدن قسمت جدید از سریال مورد علاقه‌تان، اعلانی در گوشی شما ظاهر گردد و شما را از پخش شدن قسمت جدید مطلع کند. با این ویژگی، دیگر قسمت‌های جدید سریال‌ها را از دست نخواهید داد.

اپلیکیشن Tv Time

بازی‌ سرگرم کننده Quizzes

Tv Time برای کاربران با توجه به سریال‌هایی که تماشا کرده‌اند، بازی جذابی را تدارک دیده است. تعدادی سوال همراه با چند گزینه برای جواب با توجه به سریال مورد نظر و محتوای آن در این بخش قرار گرفته است. کاربر می‌تواند با پاسخ درست به هر سوال امتیاز کسب کند و از این طریق با سایر افراد اپ به رقابت بپردازد. برای مثال اگر فکر می‌کنید سیر تا پیاز سریال دوستان (Friends) را می‌دانید، می‌توانید دانسته‌های خود را در این زمینه محک بزنید و آن را با دیگر طرفداران این سریال مقایسه کنید. امکان برگزاری این رقابت‌ها با دوستانی که فالو کرده‌اید و یا شما را فالو کرده‌اند هم وجود دارد.

اپلیکیشن سریال

آنالیز آماری سریال دیدن شما

اگر می‌خواهید بدانید که چه مدت از عمر خود را صرف تماشای سریال‌های مختلف کرده‌اید، اپلیکیشن Tv Time با جمع آوری اطلاعات‌تان در این زمینه، شما را کمک می‌کند. بخش آنالیز آماری این برنامه علاوه بر مدت زمان کلی تماشای سریال، مواردی چون تعداد کل و متوسط قسمت‌های دیده شده در هفته را هم نشان می‌دهد. همچنین امکان مقایسه مدت زمان سریال‌های دیده شده شما با سایر دوستان‌تان از این قسمت در دسترس خواهد بود.

اپلیکیشن Tv Time

دیگر قابلیت‌ها

بخش Upcoming با توجه به سریال‌هایی که تماشا می‌کنید، تعداد روز باقی مانده تا پخش قسمت بعدی را نشان می‌دهد. همچنین بخش خاصی با عنوان Trending articles در این اپ وجود دارد که در آن مقاله‌های برتر در حوزه سریال قرار می‌گیرد. منوی Watchlist هم به شما در مدیریت سریال‌هایی که باید تماشا کنید، کمک کرده و به این فعالیت نظم می‌بخشد. ویژگی‌های جالب و کاربردی بسیاری در اپلیکیشن Tv Time وجود دارد که به مرور زمان با آن‌ها بیشتر آشنا خواهید شد. اپلیکیشن سریال

پیشنهادهایی که اپلیکیشن Tv Time به شما می دهد تا آن ها را تماشا کنید، براساس هزاران نشانه ای است که از شما در مدت استفاده از این اپلیکیشن گرفته است؛ مثل ژانر سریال های که تماشا کرده اید و یا درباره آن ها با دوستانتان به بحث پرداخته اید.

البته خودتان هم می توانید بصورت دلخواه پیشنهادهای این برنامه را مدیریت کنید؛ بدین صورت که بخواهید سریال هایی با ژانر خاص و یا ساخته شده توسط سازنده های مورد علاقه تان را به شما پیشنهاد کند. همین رفتار شناسی اپلیکیشن TVTime باعث محبوب شدن این برنامه شده است.

در گذشته که امکاناتی مانند این اپلیکیشن وجود نداشت، همه مخاطبان یک سریال خاص را در یک زمان خاص و بطور همزمان با هم مشاهده می کردند، اما امروزه پیداکردن فردی که دقیقا سریال مورد علاقه شما را ببیند، کار دشواری است.

اپلیکیشن Tv Time به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و قابل نصب است. برای دانلود این برنامه از لینک‌های زیر استفاده کنید.

لینک دانلود گوگل پلی

لینک دانلود اپ استور

ارسال نظر