مشکلات نمایشگاه الکامپ ۲۳ مطرح شد

رسانه کلیک –  مسئول برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ در نشست خبری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به نقاط قوت و ضعف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد.

مشکلات نمایشگاه الکامپ ۲۳ مطرح شد

به گزارش خبرنگار کلیک ، باقر بحری مسئول برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ در نشست خبری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و با بررسی پرونده بیست و سومین نمایشگاه الکامپ اظهار داشت: در بحث فضای بیست و سومین نمایشگاه الکامپ شاهد رشد ۴۰۰ درصدی نسبت به گذشته بودیم که در نوع خود بی‌سابقه است. همچنین این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته دارای رشدی ۶۰ درصدی بوده است که امیدواریم نمایشگاه الکامپ سال دیگر نیز رشد بسیار خوبی داشته باشد.

بحری ادامه داد: در نمایشگاه الکامپ امسال قرار بود تا برنامه‌هایی مانند اجرای کنسرت، رویداد بازی و غیره را داشته باشیم تا این نمایشگاه برای تمامی طیف بازدید کنندگان جذاب باشد اما به دلیل محدودیت وقت نتوانستیم این برنامه‌ها را پیاده سازی کنیم اما امیدوار هستیم تا سال آینده برنامه‌های بیشتری را با توجه به زمانی که در اختیار داریم در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ پیاده سازی کنیم.

وی افزود: یکی از بخش‌هایی که در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ بسیار ضعیف ظاهر شد و از سوی رسانه‌ها نیز مورد تاکید قرار گرفت، بخش بین المللی نمایشگاه الکامپ و حضور شرکت‌های خارجی در این رویداد بود.

بحری در توضیح این مسله گفت: در نمایشگاه امسال ۲۰ کشور و ۳۸ شرکت خصوصی از کشورهای مختلف حضور داشتند که البته آن چیزی نبود که ما برای بخش بین الملل انتظار داشتیم و تنها دلیل آن بازه زمانی کوتاه میان الکامپ ۲۲ و ۲۳ بود که شرکت‌ها نتوانستند آمادگی خود را برای حضور در این نمایشگاه ایجاد کنند اما قطعا با توجه به تدابیر صورت گرفته،حضور شرکت‌های خصوصی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ از کشورهای مختلف بسیار بیشتر از نمایشگاه امسال خواهد بود.

مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ در رابطه با سالن الکام استارز و حضور استارت‌آپ‌ها یادآور شد: در نمایشگاه الکامپ بیست و سوم بخش استارت آپ‌ها بسیار خوب عمل کردند و یکی از بهترین اتفافات این سالن، محل گفتکو با مربیان شامل ۱۷ مربی داخلی و ۳ مربی خارجی و همچنین بخش VIP برای معرفی استارت آپ‌ها به سرمایه گذاران بود که در پایان حدود ۱۴ استارت‌آپ به مرحله نهایی برای سرمایه‌ گذاری معرفی شدند تا بتوانند رابطه نزدیکی با سرمایه گذاران برقرار کنند.

باقر بحری در پایان خاطر نشان کرد: در نمایشگاه امسال هیچ گونه مشکل ارزی و ریالی نداشتیم.

ارسال نظر