دسترسی راحت‌تر به پیام‌های توییتر در اندروید 11

رسانه کلیک - آپدیت‌های مربوط به مکالمه در اندروید 11 اکنون برای پیام‌های توییتر نیز فعال شده است تا تجربه بهتر و ساده‌تری را برای کاربران به ارمغان آورد. 

دسترسی راحت‌تر به پیام‌های توییتر در اندروید 11

اندروید 11 با تغییرات جدیدی منتشر خواهد شد تا تجربه کاربری بهتری برای کاربران ایجاد کند. بخشی از این تغییرات مربوط به نوتیفیکیشن پیام‌ها و سادگی پاسخ دادن به آن‌ها است. اکنون شرکت توییتر نیز اعلام کرده است که از این قابلیت جدید اندروید 11 برای پیام‌های خصوصی شبکه اجتماعی خود استفاده خواهد کرد.

گوگل و توییتر اعلام کرده‌اند که پیام‌های خصوصی توییتر از طریق API مکالمه جدید اندروید 11 در دسترس خواهند بود و نوتیفیکیشن پیام‌ها به‌گونه‌ای ظاهر خواهند شد که دسترسی و پاسخ به آن‌ها ساده‌تر خواهد شد. در واقع در اندروید 11 برای اینکه پیام‌های خصوصی توییتر را بخوانید و به آن‌ها پاسخ دهید نیازی نیست که وارد این اپلیکیشن شوید.

فیس بوک نیز اعلام کرده است که پیام‌های خود در اندروید 11 را با این روش نمایش خواهد داد. البته این شبکه اجتماعی در اندروید 10 نیز سرچت‌های شناوری دارد؛ اما قابلیت حباب‌ها در اندروید 11 تجربه بهتری برای کاربران ایجاد می‌کند و پشتیبانی از آن برای فیس بوک نیز راحت‌تر است.

قطعا در اندروید 11 تجربه روان‌تر و بهتری از عملکرد فعلی تلفن همراه خود خواهید داشت.

ارسال نظر