زلزله مدیریتی در توییتر

شرکت توییتر به تازگی با تحولی عظیم در زمینه مدیریت روبه رو شده است. تحولی که تمامی مقامات ارشد مدیریتی را در برگرفته است. از "جک دورسی " مدیرارشد اینترنتی این شرکت گرفته تا 4 تن از دیگر مدیران شرکت.به گزارش کلیک، این تعدیل و تحول در نظام مدیریتی توییتر از آنجایی آغاز شد که این شرکت وضعیت بسیار نامساعدی را در بورس تجربه کرد. سیر نزولی ارزش سهام شرکت توییتر، مقامات این شرکت را بر آن داشت تا با تغییرات در سیستم مدیریتی این مشکلات را تا حد بسیاری مرتفع کنند.

زلزله مدیریتی در توییتر

به گزارش کلیک، این تعدیل و تحول در نظام مدیریتی توییتر از آنجایی آغاز شد که این شرکت وضعیت بسیار نامساعدی را در بورس تجربه کرد. سیر نزولی ارزش سهام شرکت توییتر، مقامات این شرکت را بر آن داشت تا با تغییرات در سیستم مدیریتی این مشکلات را تا حد بسیاری مرتفع کنند.

لازم به ذکر است، مدیرتولید این شبکه پیام رسان اینترنتی "کوین ویل" و همچنین مدیر فناوری مهندسی توییتر پس از شکست پروژه افزایش مخاطبین از کار برکنار شدند.

شب گذشته "جک دورسی " با تایید خبر برکناریش گفت: این تحول شامل تمامی بخش های توییتر خواهد شد. تاکنون 40 تن از کارکنان به همراه 10 تن از اعضای تیم مدیریت این شرکت برکنار شده اند.

منبع: financial times

ارسال نظر